کد خبر : 1740555 | 10 اسفند 1399 ساعت 21:53 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 0 - 0 یونایتد؛ به سود هیچ کَس!

دیدار کم هیجان منچستریونایتد و چلسی با تساوی بدون گل تمام شد.

چلسی 0 - 0 یونایتد؛ به سود هیچ کَس!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم منچستریونایتد و چلسی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در این فصل هستند، اما تقابل این دو تیم برنده ای نداشت و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت و روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست به گل اول مسابقه دست یابد، اما ضربه مارکوس راشفورد با مهار تماشایی ادواردو مندی همراه شد.

 

در دقیقه 14 حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی شانس خود را از فاصله ای زیاد برای باز کردن دروازه یونایتد امتحان کرد، اما ضربه او در اختیار داوید دخیا قرار گرفت.

 

1577329

 

در دقیقه 31 چلسی صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد. ارسال کالوم هودسون اودوی از سمت راست با ضربه سر اولیویه ژیرو همراه شد، اما این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه یونایتد به بیرون رفت. در ادامه باز هم جریان بازی آرام دنبال شد و در نهایت نیمه نخست بدون موقعیت های چندانی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

چلسی نیمه دوم را هجومی شروع کرد و می توانست در دقیقه 49 به گل اول دست یابد. ارسال رو به بیرون بن چیلول از سمت چپ با ضربه حکیم زیاش همراه شد، اما داوید دخیا به خوبی ضربه او را دفع کرد و در ریباند نیز ضربه جیمز راهی به دروازه یونایتد نیافت.

 

دقایقی بعد میسون گرینوود بعد از یک و دو با دنیل جیمز پشت محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به برون رفت. در دقیقه 61 و روی پاس به بیرون آرون فان بیساکا بود که یونایتد تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه محکم اسکات مک تومینای با مهار تماشایی ادواردو مندی همراه شد.

 

1577347

 

در دقیقه 73 متئو کواچیچ از پشت محوطه جریمه یونایتد برای باز کردن دروازه این تیم اقدام کرد، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار داوید دخیا قرار گرفت.

 

دقایقی بعد و روی ارسال جیمز از سمت راست بود که چلسی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما تیمو ورنر تحت فشار ویکتور لینلوف نتوانست از این موقعیت خوب استفاده کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دیدار یونایتد برابر چلسی با تساوی بدون گل تمام شد.

دیدگاه‌ها