کد خبر : 1740614 | 11 اسفند 1399 ساعت 11:35 | 213.2K بازدید | 10 دیدگاه

خشن‌ترین بازیکن نیم فصل اول کیست؟

رکورد منحصر به ‌فرد استقلال و پرسپولیس در لیگ

پرسپولیس با دریافت 31 کارت مهربان ترین تیم لیگ و آلومینیوم با دریافت 56 کارت خشن ترین تیم های نیم فصل نخست بودند.

رکورد منحصر به ‌فرد استقلال و پرسپولیس در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل دوم لیگ بیستم از امروز آغاز خواهد شد و تیم ها در بازی هایی که امروز برگزار می شود به مصاف رقیبان خود خواهند رفت اما پیش از آغاز این رقابت ها، مرور برخی آمارها جالب توجه خواهد بود از جمله اینکه خشن ترین و یا مهربان ترین تیم های لیگ چه کسانی بودند.


پرسپولیسی ها در نیم فصل نخست 31 بار از داوران کارت زرد و قرمز دریافت کردند که با توجه به آمار، مهربان ترین تیم لیگ برتر بودند. از این 31 کارتی که شاگردان یحیی گل محمدی دریافت کردند، رنگ 28 مورد آن زرد بود و پرسپولیسی ها 3 بار نیز کارت قرمز دریافت کردند.

 


پرسپولیس در زمینه دریافت کارت زرد با 28 مورد هم مهربان ترین تیم لیگ بود که البته از این 28 مورد کارت زرد، 7 کارت آن برای اعضای کادرفنی و نیمکت نشینان این تیم بود. در واقع بازیکنان پرسپولیس در نیم فصل نخست 21 بار کارت زرد دریافت کردند و 2 بار نیز کارت قرمز را جلوی چشمان خود دیدند. اعضای کادرفنی این تیم نیز 7 بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز دریافت کردند.


اما آلومینیوم اراک خشن ترین تیم لیگ بود. بازیکنان و نیمکت نشینان این تیم در مجموع 56 بار کارت زرد و قرمز دریافت کردند. سهم بازیکنان اراکی 35 کارت زرد بود و سهم نیمکت نشینان نیز 17 کارت زرد که آمار عجیبی محسوب می شود. بازیکنان آلومینیوم 2 کارت قرمز دریافت کردند و نیمکت نشینان نیز دو کارت. 

 

1561266


در بین سایر تیم ها نیز نیمکت گل گهر سیرجان با دریافت 14 کارت زرد و قرمز آمار عجیبی را از خود به جای گذاشته است. بازیکنان گل گهر همچنین با دریافت 5 کارت قرمز در این بین خشن ترین تیم لیگ محسوب می شوند. 


استقلال تهران تنها تیم لیگ برتر است که نه بازیکنان این تیم کارت قرمز دریافت کرده اند و نه کسی از روی نیمکت این تیم اخراج شده است. تیم محمود فکری در مجموع 40 کارت زرد دریافت کرد که سهم نیمکت این تیم 6 کارت بود و بازیکنان آبی پوشان نیز 34 کارت زرد دریافت کردند و به طور کلی در رده هفتمین تیم‌های مهربان لیگ برتر قرار دارند.


صادق بابا احمدی بازیکن شهرخودرو نیز به تنهایی رکورد خشن ترین بازیکن لیگ برتر در نیم فصل نخست را به خود اختصاص داد. این بازیکن 5 بار از داوران کارت زرد دریافت کرد و یک بار نیز از زمین مسابقه اخراج شد تا خشن ترین بازیکن نیم فصل نخست لقب بگیرد.


باید این نکته را نیز خاطرنشان کرد که مس رفسنجان با دریافت تنها یک کارت بیشتر از پرسپولیس در رده دومین تیم مهربان لیگ قرار دارد. آنها در مجموع 32 کارت دریافت کردند. سهم بازیکنان این تیم 23 کارت زرد و دو کارت قرمز بود و سهم نیمکت نشینان نیز 5 کارت زرد و 2 کارت قرمز بود.

 

1577460

دیدگاه‌ها