کد خبر : 1740637 | 11 اسفند 1399 ساعت 14:17 | 114.1K بازدید | 6 دیدگاه

با شش تغییر در رفسنجان

ترکیب استقلال مقابل مس زیرورو شد!

استقلال نسبت به آخرین بازی خود مقابل سپاهان، با 6 تغییر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

ترکیب استقلال مقابل مس زیرورو شد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در نخستین بازی دور برگشت خود باید مقابل مس رفسنجان صف آرایی کند. تیمی که در هفته های اخیر نتایج خوب و قابل توجهی کسب کرده و قطعا یک حریف دست و پا بسته مقابل شاگردان فکری نخواهد بود.


اما نکته جالب توجه درخصوص ترکیب استقلال برای دیدار مقابل مس، ایجاد شش تغییر نسبت به آخرین بازی آبی پوشان در لیگ برتر مقابل سپاهان است. استقلال در آن بازی رشید مظاهری را درون دروازه اش داشت که او در این بازی به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارد و حسینی درون قفس توری آبی پوشان قرار دارد.


در دیدار اصفهان، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد دانشگر زوج 3 نفره خط دفاعی استقلال را تشکیل داده بودند که در بازی امروز تنها دانشگر در بازی حضور دارد و محمدحسین مرادمند به همراه محمد نادری جایگزین غلامی و یزدانی شده اند.


در بازی با سپاهان که با شکست دو بر صفر آبی پوشان به پایان رسید، بابک مرادی در سمت چپ و وریا غفوری در سمت راست خط هافبک استقلال حضور داشتند که این دو در بازی امروز نیز در همان پست های خود به کار گرفته شده اند ولی دو هافبک خط میانی تیم فکری در بازی امروز دست خوش تغییر شده اند و دو هافبک دفاعی به نام های مسعود ریگی و فرشید باقری جایگزین آرش رضاوند و مهدی مهدی پور شده اند.


فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی همچون بازی با سپاهان مقابل مس نیز از ابتدا به میدان می روند ولی در دیدار امروز شیخ دیاباته به جای ارسلان مطهری به صورت ثابت در ترکیب استقلال حضور دارد تا او ششمین تغییر تیم محمود فکری نسبت به بازی گذشته باشد.


استقلال در شرایطی باید ساعت 15 به مصاف مس برود که رفسنجانی ها نشان داده اند میزبان خطرناکی هستند و این 6 تغییر در ترکیب آبی پوشان نسبت به بازی با سپاهان هم جالب توجه است بخصوص اینکه تیم فکری امروز با دو هافبک دفاعی کار را آغاز می کند.

 

 

ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان:
سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – محمد دانشگر – محمد نادری – بابک مرادی – مسعود ریگی – فرشید باقری – فرشید اسماعیلی – وریا غفوری – شیخ دیاباته – مهدی قایدی

دیدگاه‌ها