کد خبر : 1740655 | 11 اسفند 1399 ساعت 14:57 | 85.2K بازدید | 3 دیدگاه

پیام اینستاگرامی مهدوی کیا خطاب به علی کریمی (عکس)

مهدی مهدوی کیا با انتشار پستی اینستاگرامی از وحید هاشمیان تشکر کرد و نوشت: تنها کسی که می‌توانست من را به این عرصه بکشاند، علی کریمی بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته انتخابات فدراسیون فوتبال ایران در حالی برگزار شد که مهدی مهدوی کیا نایب رییس اول علی کریمی در آن غیبت داشت. این در شرایطی بود که مهدوی کیا و کریمی 9 رای از مجمع 87 نفره کسب کردند تا خیلی زود از دور رقابت کنار بروند.

 

حالا یک روز پس از انتخابات و در شرایطی که فضای مجازی همچنان تحت تاثیر اتفاقات رقابت برای ریاست فدراسیون فوتبال است، مهدی مهدوی کیا با انتشار پستی اینستاگرام از وحید هاشمیان برای حمایتش تشکر کرده و همچنین کنایه ای نسبت به دیگر اعضای مجمع داشته و به حمایت از علی کریمی پرداخته است:

میخواهم از این راه صحبتى با هواداران واقعى فوتبال در ایران عزیز داشته باشم.


همه فوتبالیها میدانند که بنده هیچ تمایلى به کار در این فضاى فوتبال نداشتم و در طول این سالها پیشنهادات بسیارى از جمله در بخش مربیگرى و مدیریتى را نپذیرفته بودم.


شاید تنها کسى که میتوانست مرا به این عرصه بکشاند،على کریمى بود چون به صداقت و سلامتش اعتقاد دارم  و قسم به رفاقتى که  از زمان این عکس و بیش از دو دهه از آن میگذرد،براى کمک به رفیق قدیمى و عزیزم، اینبار در این راه دستش را فشردم و تنها به دو دلیل که برایم بسیار اهمیت داشت:١)در آینده بهانه اى نباشد که فوتبالیها نیامدند(با علم به اینکه میدانستیم چه اتفاقى مى افتد و از اعتبار خود گذشتیم٢)کمک به استعدادهایى که میبینم این فساد و دلالى چه بلایى به سرشان آورده.

 

1577531


در اینجا بازهم از شجاعت على تشکر میکنم و اعتقاد دارم که میشود کارهاى اساسى و درستى براى فوتبال این مملکت انجام داد.


ما به راه خود ادامه میدهیم ،زیرا چشم بسیارى از استعدادهاى محروم به ماست.


تشکر ویژه از وحید هاشمیان عزیز به خاطر حمایتها ش و خوشحالم که این آدم حسابى رو حداقل در تیم ملى داریم.


على جان از همه چیز مهمتر رفاقت ماست که از گذشته نیز محکمتر شده.
با آرزوى روزهاى خوب براى ایران و فوتبال ایران. رفقاى واقعى رو در شرایط سخت و تاریخى بشناسید و هر کسى رو رفیق صدا نزنید.

 

دیدگاه‌ها