کد خبر : 1740702 | 11 اسفند 1399 ساعت 17:22 | 41.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش رسمی بارسلونا به دستگیری جوزپ بارتومئو

باشگاه بارسلونا به دستگیری رئیس سابق خود یعنی جوزپ بارتومئو واکنش نشان داد.

واکنش رسمی بارسلونا به دستگیری جوزپ بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، مسئله بارسا گیت که مربوط به قرارداد باشگاه بارسلونا با یک شرکت به منظور جاسوسی از بازیکنان قدیمی و حال حاضر بارسلونا در شبکه های اجتماعی می شد و به شکلی هدفمند مخالفان باشگاه را مورد حمله قرار می داد، در نهایت باعث بازداشت جوزپ بارتومئو شد.

 

 

1538901

 

 

این اتفاق طی ساعات گذشته توسط رسانه‌های اسپانیایی به شکل رسمی اعلام شد و نهایتاً پلیس کاتالونیا این مسئله را تایید کرد. اکنون باید منتظر ماند و دید که رئیس سابق و البته پرحاشیه بلوگرانا که هواداران این تیم اصلاً دل خوشی از آن دارند به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.

 

دستگیری بارتومئو طی تمام ساعات گذشته با واکنش‌های زیادی همراه بوده است تا جایی که حتی گزینه اصلی ریاست باشگاه کاتالانی یعنی خوان لاپورتا نیز نسبت به آن ابراز تاسف کرد.

 

 

1577594

 

 

در همین ارتباط لحظاتی پیش باشگاه بارسلونا هم به شکل رسمی واکنش خود را نسبت به این اتفاق جنجالی نشان داد و در بیانیه ای به شکل رسمی اعلام کرد که آنها جهت اجرای قانون و مشخص شدن حقایق پیرامون پرونده تمام همکاری های لازم با پلیس را خواهند داشت.

 

در بیانیه باشگاه بارسلونا پیرامون این موضوع آمده است: "پیرامون ورود و تفتیش امروز صبح پلیس کاتالونیا به دفاتر باشگاه در نوکمپ که به دستور دادگاه شماره 13 شهر بارسلونا که مسئولیت پرونده ارتباط شرکت های خدماتی مربوط به فضای مجازی را بر عهده دارد انجام گرفت، باشگاه بارسلونا همکاری کامل خود با مسئولان حقوقی و پلیس برای کمک به مشخص شدن حقایقی که مورد تحقیق قرار گرفته اند را اعلام می دارد. اطلاعات و سندهای درخواست شده توسط نیروی پلیس به شکل کامل مربوط به حقایق در مورد این پرونده است. باشگاه بارسلونا احترام کامل خود نسبت به پروسه قضایی معمول و با اصل فرض بی گناهی برای کسانی که در این تحقیقات حضور دارند را اعلام می نماید."

دیدگاه‌ها