کد خبر : 1740891 | 12 اسفند 1399 ساعت 12:35 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج مسجد سلیمان شانسی و اتفاقی نیست

ناییج‌پور: نتایج مسجدسلیمان شانسی و اتفاقی نیست

مدافع نفت مسجد سلیمان امیدوار است که این تیم همدل و یکدست در نیم فصل دوم حتی بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیرد.

ناییج‌پور: نتایج مسجدسلیمان شانسی و اتفاقی نیست

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در دیدار با تراکتور مستحق پیروزی بود اما با بدشانسی در ثانیه های  پایانی گل تساوی را دریافت کرد، مصطفی نائیج پور در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم تغییراتی در کادر فنی داشتند و این جا، جا دارد از آقای مجتبی حسینی و کادر  خوبش  تشکر کنیم که برای این مجموعه خیلی زحمت کشیدند. من فکر می کنم ما همگی مدیون آقای حسینی هستیم. هم ما و هم تیم حریف تغییراتی در کادر فنی داشتیم ولی در کل بازی خوبی را شاهد بودیم. متاسفانه تیم ما در دقیقه ۲۴ ۱۰ نفره شد و فشار زیاد بود ولی خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم یک گل بزنیم و حتی می توانستیم بازی را ببریم ولی روی بد  شانسی و غفلت در دقیقه ۹۳ گل خوردیم و بازی مساوی شد، به نظرم می‌توانستیم برنده بازی شویم اما نشد.


او در  مورد قضاوت داور و اخراج مقتدایی ادامه داد: من نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم ولی به نظر من آقای بنیادی‌فر می توانست آن صحنه را بهتر مدیریت کند. فکر کنم تشنج بعد از آن اخراج روی نیمکت بیشتر شد. فکر نمی‌کنم لمس مجتبی مقتدایی کارت قرمز داشته باشد . به نظر من در تیم های پایتخت یا پر طرفدار  خیلی اوقات در این صحنه ها کارت نمی دهند ولی ما در این وسط ضرر می‌کنیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی با ملایمت بیشتری با ما  رفتار کنند. در چند صحنه هم به گفته کارشناسان برنامه تلویزیونی داور می‌توانست به بازیکنان تراکتور کارت زرد بدهد که نداد. 

 

1577864


مدافع نفت مسجد سلیمان در مورد دیدار بعدی با سایپا که سال‌های سال پیراهنش را بر تن می کرد و اینکه آیا از انگیزه مضاعفی برای این دیدار برخوردار است یا خیر خاطرنشان کرد: با تیم سابق خودم یعنی سایپا بازی داریم. من از رده پایه ها در سایپا بودم‌ و  پنج سال در رده بزرگسالان باری کردم ولی  فرقی بین بازی ها نیست و من در تمامی بازی‌ها انگیزه دارم. برای بردن  به زمین می رویم و همچنین خوشحال می شوم مجموعه سایپا را دوباره می بینم.


نائیج پور در  پایان در مورد اینکه ممکن است نفت مسجد سلیمان با تغییر در کادر فنی و رفتن مجتبی حسینی یکی از گزینه‌های سقوط شود افزود: به نظر من اصلا  چنین چیزی صحت ندارد و درست است که آقا مجتبی خیلی تلاش کرد و‌ زحمت کشید و ما نتایج خوبی در نیم‌فصل اول گرفتیم ولی به نظر من تثبیت آن نتایج در نیم فصل دوم دست خودمان است. ما باید ثابت کنیم که  نتایجی که  گرفتیم شانسی یا اتفاقی نبوده است و کادر فنی جدیدی که آمدند از بار فنی خوبی برخوردارند و قطعاً همه آنها می‌خواهند کمک کنند که ما نتایج خوبمان را تکرار کنیم. امیدوارم در نیم  فصل دوم حتی از نیم فصل  اول هم بهتر  نتیجه بگیریم و روز اولی که کادر فنی جدید سر تمرین ما حاضر شد همه همدل و هم قسم شدیم هرکس هرچه در توان دارد بگذرد.

دیدگاه‌ها