کد خبر : 1740892 | 12 اسفند 1399 ساعت 09:42 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت خارجه برای میزبانی به کمک ایران می‌آید؟

بحرین شانس زیادی برای میزبانی از بازی های گروه ایران در مقدماتی جام جهانی 2022 دارد.

وزارت خارجه برای میزبانی به کمک ایران می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از لغو بازی های دور برگشت مقدماتی جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی ها در خرداد ماه به صورت متمرکز و در یکی از کشورها برگزار خواهد شد. سپس از کشورهای درگیر این بازی ها خواست در صورت اعلام آمادگی برای میزبانی شرایط خود را اعلام کنند که هم بحرین برای برگزاری این بازی ها اعلام آمادگی کرد و هم ایران و اکنون خبر رسیده که شاید بحرین شانس بیشتری برای میزبانی از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در گروه ایران داشته باشد. 

 

گفتنی است در ماه های اخیر شرایط میزبانی بحرین مورد ارزیابی قرار گرفته بود.  بحرین قصد داشت در اسفند ماه میزبان جام ملت های نوجوانان آسیا با حضور 16 تیم از جمله ایران باشد که این بازی ها در نهایت به بهانه شیوع ویروس کرونا لغو شد؛ پیش تر فیفا بازی های جام جهانی نوجوانان را لغو کرده بود و اعلام کرد بازی ها در سال 2021 با همان میزبان های قبلی جام ملت ها و جام جهانی در سال 2023 برگزار می شود. فدراسیون فوتبال بحرین که از ماه ها قبل خود را برای برگزاری این مسابقات آماده کرده بود حالا از آمادگی کامل خود برای میزبانی بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 با حضور ایران خبر می دهد. 

 

در سال 2016 هم بحرین میزبان جام ملت های جوانان آسیا بود که تیم ایران مشترکا با ویتنام به عنوان سومی دست پیدا کرد و راهی جام جهانی شد. فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است میزبانی بازی ها را برعهده بگیرد و حتی دیشب عزیزی خادم رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت برای گرفتن امتیاز میزبانی از وزارت امور خارجه هم کمک خواهد گرفت. در نهایت در روزهای آینده میزبان گروه ایران مشخص خواهد شد. تیم ملی با توجه به شکست در برابر تیم های عراق و بحرین در دور رفت برای صعود به جام جهانی باید در بازی های برگشت برنده شود. اسکوچیچ گفته است تیم ملی آماده بازی در هر کشوری برای صعود به جام جهانی است.

دیدگاه‌ها