کد خبر : 1740903 | 12 اسفند 1399 ساعت 10:35 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی و نمایش عالی در روز ناکامی (عکس)

مرتضی تبریزی روز گذشته از ابتدا در ترکیب گل گهر مقابل سپاهان حضور داشت و تا پایان بازی نیز تعویض نشد.

به گزارش "ورزش سه"، دو سه ماهی می‌شد که مرتضی تبریزی پس از جدایی از اردوی آبی پوشان پایتخت، به جمع آبی پوشان سیرجانی اضافه شده بود. او درنهایت روز گذشته در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز مقابل سپاهان به ترکیب اصلی رسید و خیلی زود هم می توانست به گل اول خود با پیراهن گل گهر دست پیدا کند ولی در این صحنه ویژه، ضربه ایستگاهی ارسالی بازیکن هم دسته، اگرچه در موقعیت بسیار خوبی و پشت مدافعین گل گهر به تبریزی رسید ولی این مهاجم نتوانست زمانبندی خوبی برای زدن ضربه نهایی داشته باشد و توپ از مقابل پاهایش رد شد تا هم خودش و هم امیرقلعه نویی حسرت بخورند که چرا با گلزنی این شروع فوق العاده خوب رقم نخورده است.

 

1577886


در ادامه البته تبریزی دوندگی زیادی داشت؛ او در روزی که حضوری دائمی در درگیری ها داشت، یک پاس کلیدی هم داد، تا نشان دهد عطش زیادی برای بازگشت به گلزنی و روزهای خوبش دارد.


یکی از بهترین دوران مرتضی تبریزی در ذوب آهن و در لیگ هفدهم با امیرقلعه نویی رقم خورد؛ جایی که او هم در رقابت های آسیایی و هم در رقابت های لیگ برتر یکی از مهره های کلیدی سبزپوشان اصفهانی بود و حالا امیرقلعه نویی امیدوار است تبریزی آن روزها را در پیراهن جدیدش هم تکرار کند.

 

1577887

 

دیدگاه‌ها