کد خبر : 1740909 | 12 اسفند 1399 ساعت 11:04 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

نویدکیا و بردی که به قلعه‌نویی تقدیم کرد(عکس)

محرم نویدکیا در دیدار حساس و تعیین کننده برابر گل گهر سیرجان مقابل سرمربی سابقش رسم شاگردی را به خوبی به جا آورد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای حساس لیگ بیستم روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و امیرقلعه نویی پس از جدایی از سپاهان بار دیگر به این ورزشگاه بازگشت و برای دومین مرتبه تیمش را مقابل محرم نویدکیا شاگرد سابقش آرایش داد. در پایان اما این شاگرد بود که باخت دور رفت را جبران کرد و با کسب سه امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی را بالاتر از استقلال از آن خود کرد.


یکی از نکات جالب توجه این مسابقه در کنفرانس خبری رخ داد؛ جایی که محرم نویدکیا در پایان حرف‌هایش در مورد بازی و پاسخ دادن به سوالاتی که خبرنگاران مطرح کردند، از امیرقلعه نویی تشکر کرد و گفت:« دلم می خواست چون با گل‌گهر بازی کردیم از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم. به خاطر این تیم خوب؛ آقای قلعه نویی در سال های گذشته نفرات خوبی را اضافه کرده است. از روزی که آمدم واقعا نفرات خیلی خوبی داشتم. تنها کاری که کردم این بود که تغییرات را به حداقل رساندم تا مشکلی برای تیم پیش نیاید. در حد سه چهار نفر که فکر می‌کردم می‌توانند به تیم کمک کنند را اضافه کردم. بابت این موضوع از او ممنونم. گل گهر با این بازی قطعا در آینده نتایج خیلی خوبی می‌گیرد. امیدوارم موفق باشند.» 

 

1577903


البته این اولین بار نیست که محرم در این مورد حرف می زند؛ او که یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ را در اختیار دارد، در روزهای ابتدایی فصل نیز در چند مصاحبه خود از کیفیت نفراتش گفته بود و اینکه اگر نتیجه نگیرد، ایراد از کادر فنی تیم خواهد بود و نباید بازیکنان را مقصر قلمداد کرد.

 

1577904

دیدگاه‌ها