کد خبر : 1740929 | 12 اسفند 1399 ساعت 12:12 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

او فقط به زمان نیاز دارد؛

پوچتینو: امباپه می‌تواند از مسی و رونالدو بهتر باشد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، معتقد است که ستاره جوان این تیم کیلیان امباپه هم اکنون از بهترین بازیکنان جهان است و این پتانسیل را دارد تا از مسی و رونالدو نیز جلو بزند.

پوچتینو: امباپه می‌تواند از مسی و رونالدو بهتر باشد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که آینده کیلیان امباپه هنوز مشخص نیست و مهاجم طلایی پاریسی ها هنوز تصمیم به تمدید قرارداد با PSG نگرفته، سرمربی او در این تیم، زبان به تمجید از ستاره فرانسوی گشود.

 

پوچتینو معتقد است که امباپه هم اکنون در بین برترین بازیکنان جهان است و این توانایی را دارد تا پا جای پای رونالدو و مسی بگذارد.

 

پوچتینو گفت: "او پتانسیلش را دارد که از مسی و رونالدو پیشی بگیرد. او هیچ چیزی کم ندارد و تنها به زمان نیاز دارد. نمی توانیم به این پروسه سرعت بدهیم. فکر می کنم که او همین الان هم در میان بهترین های جهان است. برای او زمان خواهد برد تا رزومه اش را پربارتر کند و به قدر و منزلتی که شایستگی اش را دارد برسد."

 

1577943

 

پاری سن ژرمن پس از پیروزی 4-1 در نوکمپ، هفته آینده در دیدار برگشت برابر بارسا میزبان است امیدوار است که این بار بتواند از تکرار تاریخ و کامبک کردن کاتالان ها جلوگیری کند.

پوچتینو به شاگردانش هشدار داده که باید مراقب باشند تا اتفاقی که در سال 2017 و با کامبک تاریخی بارسا رخ داد، دوباره تکرار نشود.

 

پوچتینو افزود:"در فوتبال همه چیز ممکن است. فوق العاده ترین و غیرمنتظره ترین چیزها ممکن است اتفاق بیافتند، چه مثبت و منفی.

 

بعضی اوقات چیزی که فکرش را هم نمی کنی می تواند اتفاق بیافتد. اما ما خوشبین هستیم. ما برای هر بازی به یک شکل آماده می شویم و همیشه فکر می کنیم که باید یک بار دیگر هم برنده شویم تا به دور بعدی برویم."

دیدگاه‌ها