کد خبر : 1740947 | 12 اسفند 1399 ساعت 13:13 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز:

تیاگو مدل بازیکنان کلوپ نیست؛ به‌درد منچستر می‌خورد

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تیاکو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، مناسب بازی در این تیم نیست و بیشتر به درد شیاطین سرخ می خورد.

تیاگو مدل بازیکنان کلوپ نیست؛ به‌درد منچستر می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز معتقد است که تیاگو آلکانتارا از مدل بازیکنان یورگن کلوپ نیست و بیشتر به کار منچستریونایتد خواهد آمد.

 

تیاگو در حالی در تابستان با قراردادی 24 میلیون یورویی از بایرن مونیخ به لیورپول پیوست که انتظارات فراوانی در آنفیلد از او می رفت. اما ستاره اسپانیایی قرمزها در این تیم به مشکل خورد و نتوانست این انتظارات را برآورده کند.

 

در انتقاد از این بازیکن حتی گفته شده که تیاگو در یک سوم پایانی زمین لیورپول را کند کرده است. پل اسکولز نیز معتقد است که این بازیکن برای بازی در منچستریونایتد مناسب تر است.

 

اسکولز گفت: "آن مدلی که لیورپول با سه هافبک خود بازی می کند، فکر نمی کنم که زیاد مناسب او باشد. نقش هافبک وسط برای او مناسب تر است.

 

1577979

 

وقتی تو در آن پست و در کناره ها باشی، دیگر خیلی سخت است که بتوانی در زمین جا به جا شوی چرا که او از آن مدل بازیکنان نیست.

او نیاز دارد که در وسط زمین بازی کند. بتواند اوضاع را کنترل کند، بازیکنان را به بازی اضافه کند و این چیزی است که او خیلی خوب انجام می دهد. من فقط دارم فکر می کنم که آیا این سبک بازی که او دارد مناسب مدل بازی لیورپول هست؟

به نظرم او بیشتر مناسب بازی در منچستریونایتد است. با سبک بازی که یونایتد دارد او می تواند بازی را کنترل کند. یورگن کلوپ و لیورپول... من آنها را در موقعیتی نمی بینم که بازی ها را کنترل کنند.

آنها مستقیم به گلوی حریف حمله می کنند. تیاگو چنین انرژی ندارد تا واقعا بر بازیکنان قدرتمند خط میانی غلبه کند."

دیدگاه‌ها