کد خبر : 1740992 | 12 اسفند 1399 ساعت 16:26 | 87.2K بازدید | 2 دیدگاه

رو راست بگوید کمرش درد می‌کرد یا نه؛

عزیزیان:حسینی و مظاهری؟در پرسپولیس 4 گلر داشتیم

مربی دروازه بانان استقلال از مشکلاتش با رشید مظاهری پرده برداشت.

عزیزیان:حسینی و مظاهری؟در پرسپولیس 4 گلر داشتیم

 

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزیزیان، مربی دروازه بانان استقلال در کادر فنی محمود فکری، در حاشیه اتفاقات امروز این باشگاه در جمع خبرنگاران، از بخش جدیدی از اختلافات خود با رشید مظاهری پرده برداشت: عزیزیان در مورد حضور در تمرین امروز گفت: ما می خواستیم سر تمرین برویم که از باشگاه خبر دادند، نروید. من با یکی دو تا از بچه ها سر تمرین بودم و آقای عمران زاده و بقیه هم داشتند می آمدند که بعد از صحبت حاج محمود، گفتند که برای تسویه به باشگاه بیایید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مظاهری اختلافاتی دارد تاکید کرد: بله دقیقا درست بود. الفاظ رکیکی به من گفتند که جای شکایت دارد و من قرار است هم به کمیته اخلاق و هم دادسرا شکایت کنم.  دقیقا نمی دانم چرا ولی هر دفعه که می خواستیم بازی کنیم یک مشکلاتی پیش می آمد؛ موقعی که می دید که شاید بازی نکند، روز قبل از بازی می آمد و می گفت آقا چرا مرا بازی نمی دهید، چرا مرا نگاه نمی کنید؟! حاشیه ای درست شد که تمرکز تیم به هم بخورد و این اتفاق چند باری رخ داد. تا حالا صحبت نکرده بودم و می خواستم روی این موضوع سرپوش بگذارم ولی از این به بعد باید به دنبال شکایتم بروم چون به من بی احترامی شده است.  الفاظی که به کار برد را نمی توانم در رسانه بگویم. همین حالا هم که صحبت کردیم آقای مددی هم نشسته بودند و می گفتند که این حرف را شنیده ایم و تکرار نکن.

وی در مورد اینکه دیگر بازیکنان چه شرایطی در تیم داشتند و اینکه همدلی در استقلال نبود، تصریح کرد: من چون با گلرها کار می کردم از بازیکنان دیگر خبر ندارم. واقعا نمی دانم که بازیکن از تیم چه می خواهد؟ وقتی بازیکنی بازی نمی کند، طبیعی است که اعتراض کند ولی اعتراضی منطقی. بپرسد که چرا بازی نمی کند؟ مربی در هر بازی یک سیستمی دارد و باید بازیکن به نظر مربی احترام بگذارد. به نظر من سید خیلی خوب بود ولی یک هجمه ای روز قبل از بازی روی او به وجود آمد.

مربی دروازه بانان استقلال در تشریح دوباره اتفاقاتی که پیش از بازی با مس رخ داد، خاطر نشان کرد: من داشتم کارم را می کردم که از پشت آمد رد شد و الفاظ رکیکی به من گفت و رفت. به نظرم منتظر بود که من برگردم و بروم به سینه رشید و فردا بگویند که نگاه کن مربی شان این کار را کرده است. در ایران یا هرجای دیگر عمل را می بینند نه عکس العمل را. من اگر واکنش نشان می دادم، می گفتند این کار را کردم ولی نمی گفتند که چه چیزی گفته شده است. من کاری نکردم تا آرامش تیم به هم نخورد. و گفتم که اگر از تیم رفتم همین را عنوان می کنم. از باشگاهی که قبلا بودم هم می توانید بپرسید که مشکلی داشتم یا خیر؟

عزیزیان در پاسخ به این سوال که آیا اختلافاتش با مظاهری از بازی با نفت مسجد سلیمان شروع شد گفت: از اول فصل این مشکلات بود ولی من مدام نگه می داشتم و کار می کردم و نمی خواستم موضوع باز شود چون تیم از هم می پاشید. قهر و این چیزها پیش آمده بود اما بازیکن نباید به خودش اجازه بی احترامی به مربی را بدهد.

وی در رابطه با این که آیا حضور دو دروازه بان همسطح باعث به وجود آمدن این حواشی شد یادآور شد: ما که سال 86 با آقای قطبی در پرسپولیس قهرمان شدیم. من چهار تا گلر داشتم، حسن رودباریان، مهدی واعظی، فرشید کریمی و علیرضا حقیقی هم گلر جوان مان بود. هیچ مشکلی هم نداشتیم ولی یکسری ها هستند که جای خود را وقتی از دست می دهند همه چیز را به هم می ریزند.

مربی دروازه بانان استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و هواداران بسیاری دارد. آقای مظاهری گفتند که عزیزیان بیاید و به هواداران پاسخ بدهد که چرا اینجوری شد؟ چه توضیحی بدهم؟ بیایم بگویم که شما بد و بیراه گفتی؟ رفتی جایی و بعد عکس گذاشتی که کمرم درد می کرد. آدم باید مرد باشد و راحت حرف بزند. نه اینکه بگوید کمرم درد می کند و بعد بد و بیراه بگوید و برود! من الان با آقای مددی صحبت می کردم، گفتند که می دانیم خیلی حرف های بدی بود؛ دیگر تکرار نکن. من دوست ندارم راجع به بازیکنان صحبت کنم. من دیروز هم که با مس بازی داشتیم، مربی این تیم کوروش مرادی که شاگردم در پیکان بود با گل به استقبال من آمد. خیلی ها نمی دانند که جریان رفتن مظاهری از تمرین چه بود و روی من هجمه بود. الان که می گویم همه می گویند که حق با شما بوده است. من اعاده حیثیت می کنم.

عزیزیان در پایان در خصوص نحوه جدایی اش از استقلال اظهار کرد: من دوست ندارم برای استقلال، پرسپولیس یا هر تیم دیگری حاشیه درست شود. هواداران به امید این تیم ها زنده هستند.

 

دیدگاه‌ها