کد خبر : 1740998 | 12 اسفند 1399 ساعت 17:20 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرمان گهر 2-2 استقلال ملاثانی

لیگ یک/ گلباران در یک ربع آخر

استقلال ملاثانی برای ششمین هفته متوالی موفق به کسب برد نشد.

لیگ یک/ گلباران در یک ربع آخر

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال ملاثانی که هفته گذشته مقابل میهمان خود ملوان به تساوی بدون گل دست یافته بود، در هفته شانزدهم لیگ دسته یک به مصاف آرمان گهر در سیرجان رفت.

 

سیرجانی ها که هفته گذشته شکست سنگین سه بر صفر را مقابل خوشه طلایی متحمل شده بودند، برای جبران به دنبال کسب برد در بازی امروز بودند اما موفق به این کار نشدند و بازی دو تیم با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

نکته جالب توجه در این دیدار به ثمر رسیدن تمامی گل ها در 15 دقیقه پایانی بود. در حالی که بازی دو تیم تا دقیقه 70 با نتیجه مساوی بدون گل دنبال می شد، علی وزیری پناه در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی گل اول را برای آرمان به ثمر رساند. 5 دقیقه بعد سجاد عبدویی هم از نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

 

این پایان گلباران 15 دقیقه پایانی بازی نبود و توفیق ربیعی در دقیقه 88 گل دوم را برای استقلال به ثمر رساند اما در اتفاقی جالب، تنها یک دقیقه بعد بهمن کامل گل تساوی را برای آرمان زد تا رالی جذاب دو تیم در یک ربع آخر، برابر به پایان برسد.

ابراهیم اشکش، سرمربی استقلال ملاثانی در بازی با دریافت کارت قرمز از کنار زمین اخراج شد.

 

با رقم خوردن این تساوی، استقلال ملاثانی 20 امتیازی شده و فرصت صعود چند پله ای در جدول رده بندی را از دست داد. آرمان گهر هم 17 امتیازی شد تا همچنان جزو 5 تیم پایین جدولی لیگ دسته یک باقی بماند.

دیدگاه‌ها