کد خبر : 1741047 | 12 اسفند 1399 ساعت 20:40 | 71.9K بازدید | 0 دیدگاه

وعده شیرین نامزد ریاست بارسا

ادعای بزرگ؛ فقط من می توانم مسی را نگه دارم

خون لاپورتا، نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، معتقد است که تنها او می تواند لیونل مسی را در این تیم حفظ کند.

ادعای بزرگ؛ فقط من می توانم مسی را نگه دارم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز دیگر انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا انجام خواهد شد و یکی از بین خوان لاپورتا، ویکتور فونت و تونی فریشا به عنوان رئیس جدید باشگاه کاتالانی انتخاب خواهد شد.

 

 

1574232

 

 

یکی از مهم ترین وعده های نامزدهای پست ریاست باشگاه بارسلونا در هفته های اخیر به لیونل مسی اختصاص داشته و هر کدام از آنها به دنبال اطمینان دادن به هواداران در مورد حفظ فوق ستاره آرژانتینی بوده‌اند.

 

در فاصله چند روز مانده تا انتخابات، مناظره ای بین سه نامزدها برگزار شده که در آن خوان لاپورتا که گفته می‌شود از رابطه خوبی با لیونل مسی برخوردار است، ادعای جالبی را در مورد این بازیکن مطرح کرده است.

 

لاپورتا در این مناظره گفت: " من رابطه بسیار خوبی با لئو مسی دارم و او هر پیشنهادی را که می دهم بررسی خواهد کرد. اگر برنده نشوم، مطمئن هستم که لئو در بارسلونا نمی ماند. من مطمئن هستم که اگر بقیه نامزدها پیروز شوند، مسی در بارسلونا نمی ماند.
او زمان حضور فریشا در هیئت مدیره خوشحال نبود.

 

 

1578022

 

 

او فقط با پول به سمت ماندن هدایت نمی شود. مسی می‌خواهد تیمی را ببیند که برای برنده شدن رقابت می کند. من مطمئن هستم که او به پیشنهاد من گوش خواهد داد، همانطور که من مطمئنم که اگر شخص دیگری برنده شود او اینجا را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها