کد خبر : 1741087 | 13 اسفند 1399 ساعت 08:55 | 96.8K بازدید | 6 دیدگاه

برای قهرمان شدن زود دیر می‌شود

آمار غیرقابل مقایسه استقلال و پرسپولیس در پنج بازی

در آغاز رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر و در روز اول آن سه تیم مربع صدر جدول به پیروزی رسیدند.

آمار غیرقابل مقایسه استقلال و پرسپولیس در پنج بازی

 به گزارش "ورزش سه"، لیگ فوتبال ایران در پایان هفته شانزدهم چهار تیم را در بالای جدول می بیند . پرسپولیس با 33امتیاز در صدر این رقابت هاست و سپاهان با 31امتیاز به همراه تیم های استقلال 27امتیازی و فولا 26 امتیازی مربع قدرت این فصل لیگ برتر را تشکیل داده اند.


پرسپولیس قهرمان چهار دوره گذشته این رقابت ها بعد از شروعی نامطمئن دوباره به ریل پیروزی برگشته و با شش برد پیاپی به تنهایی در صدر جدول جا خوش کرده است و پشت سر خودش رقبای آشنایی را می بیند که در این سالها و در لیگ حرفه ای ایران سابقه قهرمانی را در کارنامه خود دارند.


پرسپولیس با شش قهرمانی ، سپاهان با پنج قهرمانی ، استقلال با سه قهرمانی و فولاد خوزستان با دو قهرمانی تنور رقابت های لیگ بیستم را گرم نگه داشته اند و برای قهرمانی و در ادامه کسب سهمیه رقابتی جذاب را برای هواداران فوتبال ترسیم کرده اند.رقابتی که به نظر می رسد در صورت سهل انگاری هر یک از تیم ها به نفع رقبا تمام شود و شرایط را برای فرار آنها برای قهرمانی خیلی زودتر از گذشته فراهم کند.تجربه ثابت کرده است تیمی به مقام قهرمانی در رقابت ها می رسد که  ثبات نتایجش بیش از تیم های دیگر باشد و در صورت از دست دادن امتیاز در کوران رقابت ها خیلی زود دوباره به عرصه امتیاز گیری و ثبت نتایج پیروزی برگردد.


نگاهی به نتایج پنج دیدار اخیر تیم های صدر جدول شرایط استقلال را بدتر از حریفانش نشان می دهد . اگر این نتایج در رقابت های استقلال در چند هفته آینده ادامه دار باشد ،استقلال خیلی زود باید رقابت برای کسب قهرمانی را با رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا عوض کند و هوادارانش دوباره شاهد قهرمانی تیمی دیگر باشند.

 

1578163


*پرسپولیس در پنج بازی گذشته خود با پنج برد و زدن 9گل و بدون گل خورده آماری خیره کننده به جا گذاشته است.


*سپاهان در پنج بازی گذشته خود با چهار  برد و یک شکست و زدن 9گل و 5 گل خورده 12امتیاز کسب کرده است.


*فولاد در پنج بازی گذشته خود با سه  برد  و دو تساوی و زدن 5گل و یک  گل خورده 11امتیاز کسب کرده است .


*استقلال  در پنج بازی گذشته خود با یک برد،دو تساوی و دو شکست  و زدن 3گل و 5گل خورده آماری در حد تیم قهرمان و یا کسب سهمیه به جا نگذاشته است.


در این شرایط با تغییر سرمربی استقلال همچنان منتظر اعلام نام سکاندار جدید است که از بین سه یا چهار کاندیدا انتخاب خواهد شد.آنها که این هفته با فولاد بازی دارند باید از آمار منفی عبور کنند البته  اگر معطلی‌ها و طناب کشی هیئت مدیره ناکارآمد این باشگاه اجازه بدهد!

دیدگاه‌ها