کد خبر : 1741120 | 13 اسفند 1399 ساعت 10:58 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیتیزن‌ها شکست‌ناپذیرند؛

رکورد ویژه سیتی: 19 بازی بدون عقب افتادن از حریف

منچسترسیتی با پیروزی در 21 بازی اخیر خود، رکوردی جدید را به ثبت رسانده و در حالی به این موفقیت نائل شده که در 19 بازی گذشته خود حتی برای یک دقیقه هم از رقبا عقب نیافتاده!

رکورد ویژه سیتی: 19 بازی بدون عقب افتادن از حریف

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته برابر ولورهمپتون به پیروزی 4-1 دست پیدا کرد و به بیست و یکمین برد پیاپی در بازی های اخیر رسید.

موفقیت سیتیزن ها وقتی بیشتر به چشم می آید که بدانیم پپ گواردیولا از تمام نفرات ذخیره سیتی در بازی های اخیر استفاده کرده و از سیستم چرخی برای انتخاب بازیکنانش استفاده می کند، از آن مهمتر اینکه سیتی در 19 بازی اخیر خود در لیگ برتر، حتی برای یک دقیقه هم از حریفان خود عقب نیافتاده است.

 

1578207

 

در حالی که حتی لیورپول مدافع عنوان قهرمانی به دلیل داشتن مصدومان زیاد دچار افتی چشمگیر شده، منچسترسیتی در حالی که از سیستم چرخشی بازیکنان استفاده می کند، با قدرت صدرنشین لیگ برتر است.

 

حمایت گسترده باشگاه از تصمیمات پپ گواردیولا در فصل نقل و انتقالات و همچنین استفاده از بازیکنان جوان و با استعدادی که محصول آکادمی سیتی هستندف مثل فیل فودن، به سرمربی سیتیزن ها این اجازه  را داده است که غیبت بازیکنان سرشناس و تاثیرگذار تیم را جبران کند.

 

به عنوان مثال کوین دی بروین به تازگی پس از یک دوره طولانی مصدومیت همسترینگ، به ترکیب سیتی بازگشته است.

 

1578208

 

سیتیزن ها در این فصل 19 گلزن مختلف در تمام رقابت ها داشته اند. در مقایسه با سیتی، تاتنهام 17 گلزن مختلف داشته، چلسی و آرسنال 16، لیورپول 15 و منچستریونایتد نیز 13 گلزن متفاوت داشته است.

 

علاوه بر این پپ گواردیولا تاکنون 29 بازیکن متفاوت را در تمامی رقابت ها در ترکیب سیتی به میدان فرستاده است.

 

 

دیدگاه‌ها