کد خبر : 1741127 | 13 اسفند 1399 ساعت 11:20 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض طلایی دست نشان برای کام‌بک(عکس)

رایکا بابل موفق شد در یک دیدار دراماتیک برابر بادران به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را در دیدار خانگی مال خود کند.

به گزارش ورزش سه، تیم رایکا بابل روز گذشته و در خانه میزبان تیم بادران بود و در پایان نیمه نخست تیم بادران موفق شد با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود. رایکا بابل اما در نیمه دوم متحول شد و سه گل زد تا یک بازگشت دراماتیک را در دیدار داشته باشد.

 

صیاد کوکبی تعویض طلایی نادر دست نشان بود که در نیمه دوم به میدان رفت و موفق شد گل دوم تیمش را از پشت محوطه جریمه به زیبایی به ثمر برساند و توانست در دقیقه ۹۰ ریباند ضربه خودش پس از برخورد به تیرک دروازه را گل کند تا نادر دست نشان سر از پا نشناسد و یک برد بسیار شیرین را در خانه به دست بیاورد.

 

1578213

 

کوکبی که سابقه بازی در فولاد نوین، شهرداری ماهشهر و نیروی زمینی تهران را دارد، اهل شهرستان بهمئی لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد است اما  خیلی دیر توانسته توانایی خود را در لیگ یک نشان بدهد. او تا کنون برای رایکا در مسابقات این فصل چهار گل زده و چهار پاس گل داده تا یکی از ستاره‌های اصلی تیم دست نشان در لیگ یک باشد و یکی از موثرترین بازیکنان لیگ یک لقب بگیرد.

 

رایکا بابل با این برد ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول لیگ یک قرار گرفت. شاگردان نادر دست نشان باید در دیدار بعد برابر خوشه طلایی ساوه قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها