کد خبر : 1741154 | 13 اسفند 1399 ساعت 13:08 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری: وقتی کرونا گرفتم ترسیدم و شوکه شدم

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان بعد از ابتلا به کرونا و بهبودی، در جدال برابر تراکتور روز سختی را پشت سر گذاشت.

انتظاری: وقتی کرونا گرفتم ترسیدم و شوکه شدم

به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری که در تعطیلات نیم فصل به کرونا مبتلا شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن قرنطینه و بهبود خیلی زود به ترکیب تیمش بازگشت و برابر تراکتور به میدان رفت. او درباره شرایط بیماری و ابتلا به کرونا می‌گوید: بعد از تعطیلی دچار کرونا شدم و وقتی پاسخ مثبت تستم را گرفتم کمی شوکه شدم و واقعیت را بگویم ترسیدم. اما خوشبختانه شرایط به شکلی پیش رفت که ریه‌ام درگیر نشد و توانستم با پیگیری درمان و قرنطینه شرایط خوبی به دست بیاورم.

وی درباره بازی با تراکتور و حضور 90 دقیقه ای در ترکیب تیمش گفت: خب شرایط سخت بود. بازی حساسی داشتیم و با نظر کادرفنی و در شرایطی که از نظر بدنی کاملا آماده نبودم به میدان رفتم. خوشحالم که در نهایت کادرفنی از عملکردم رضایت داشت. کار سختی برای رضایت هواداران در پیش داریم اما تساوی برابر تراکتور که مدعی است نتیجه خوبی است. هر چند دوست داریم که خیلی بهتر از این عمل کنیم و هواداران را بیشتر از این خوشحال کنیم.

 

انتظاری در ادامه درباره بازی با تراکتور گفت: تراکتور تیم قدرتمندی است که بازیکنان باکیفیتی در ترکیب خود دارد. ما نمایش خوبی مقابل حریف داشتیم و اگر کمی خوش شانس هم بودیم سه امتیاز را می توانستیم کسب کنیم. با این حال کسب یک امتیاز هم ارزشمند است و امیدوارم در بازی‌های بعدی شرایط خوبی را دنبال کنیم و به نتیجه مطلوب هم برسیم.

هافبک دفاعی موفق این فصل نفت مسجدسلیمان درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل سایپا گفت: سایپا تیم خوبی است و بازی نزدیک این تیم مقابل پرسپولیس نیز این موضوع را نشان داد. با این حال ما کاملا به این دیدار و بازگشت به روند برد امیدوار هستیم. بازی رفت در آستانه برد قرار داشتیم و در نهایت مساوی کردیم. باید با تمرکز بالا در این جدال حاضر باشیم و بعد از پنج بازی امیدوار به برد هستیم و با این هدف وارد زمین خواهیم شد.

 

انتظاری در پایان درباره شرایط بدنی‌اش بعد از ابتلا به کرونا گفت: همانطور که گفتم قرنطینه دو هفته‌ای شرایط را برایم سخت کرد اما خوشبختانه با انگیزه زیادی برابر تراکتور قرار گرفتم و امیدوارم در دیدار بعدی و با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم به نتیجه لازم برسیم. خوشبختانه الان از نظر بدنی شرایط خوبی دارم و برای دیدار با سایپا کاملا آماده هستم.

دیدگاه‌ها