کد خبر : 1741188 | 13 اسفند 1399 ساعت 15:59 | 29.7K بازدید | 1 دیدگاه

اتلاف وقت و بلاتکلیفی، ثمره مدیریت استقلال

درحالیکه استقلال باید روز شنبه در یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل دوم به مصاف فولاد برود، انتخاب فرهاد مجیدی زمان زیادی را تلف کرد.

اتلاف وقت و بلاتکلیفی، ثمره مدیریت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه 48 ساعت از بازی استقلال و مس رفسنجان می گذرد و همانطور که دوشنبه شب جدایی محمود فکری از جمع استقلالی ها مشخص شده بود، اما مدیران باشگاه استقلال برای انتخاب جانشین او بیش از حد وقت تلف کردند.


تقریبا قابل حدس بود که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان معرفی خواهد شد اما در این میان فرصت استقلال برای دیدار فوق العاده حساس مقابل فولاد در روز شنبه به کمترین میزان خود رسیده است.


فولاد و استقلال تنها یک امتیاز با یکدیگر فاصله دارند و در صورت شکست آبی پوشان در این دیدار، جایگاه سومی نیز از دست خواهد رفت و با این وجود مدیران استقلال و اعضای هیئت مدیره برای انتخاب سرمربی جایگزین در حال اتلاف وقت هستند.


از زمان جدایی محمود فکری، تقریبا دو جلسه تمرینی استقلالی ها از دست رفته است و در حالیکه فرهاد مجیدی امروز به عنوان سرمربی آبی پوشان انتخاب شده است که فردا باید به نوعی جلسه معارفه را با بازیکنان خود بگذراند و عملا آنها فقط روز جمعه را برای مرور کارهای تاکتیکی جهت دیدار با فولاد فرصت دارند.


قطعا برگزاری تمرینات با کادرفنی جدید و پیاده کردن اندیشه های مجیدی و دستیارانش در فاصله چند روز تا دیدار مقابل فولاد زمان بر خواهد بود و این مسئله به سود استقلالی ها نیست.


به هر حال این نمی تواند شکل واقعی تمرین برای تیمی در کوران مسابقات باشد که مدعی قهرمانی نیز محسوب می شود و مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی در آستانه دیدار با یکی از رقیبان رو در زمان زیادی را تلف کردند. به نظر می رسد استقلال به همان اندازه که بابت مدیریت فنی داخل زمین ضربه دید، بابت مدیریت های خارج از آن نیز متضرر واقع شد.

دیدگاه‌ها