کد خبر : 1741220 | 13 اسفند 1399 ساعت 18:32 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

پل اسکولز:

استون ویلا برای جک گریلیش کوچک است

اسطوره منچستریونایتد معتقد است جک گریلیش ستاره آینده فوتبال انگلیس، بهتر است به تیمی بزرگتر از استون ویلا برود.

استون ویلا برای جک گریلیش کوچک است

 پل اسکولز اسطوره باشگاه منچستریونایتد معتقد است که جک گریلیش ستاره انگلیسی آستون‌ویلا باید برای اثبات توانایی‌های خود این باشگاه را ترک کند.

گریلیش فصل را بسیار خوب آغاز کرد و سران باشگاه ویلا نیز اعلام کردند فقط به پیشنهادات بالای 80 میلیون پوند گوش خواهند کرد. تیم‌هایی همچون آرسنال، منچستریونایتد، تاتنهام و منچسترسیتی به دنبال او هستند. 

 

 

1570130

 

 

پل اسکولز درباره گریلیش گفت:« اگر او چنین عملکردی را در تیم‌های بزرگ به نمایش می‌گذاشت، قطعا بین کاندیداهای بهترین بازیکن فصل قرار می‌گرفت. هیچ فشاری روی ویلا نیست. اگر شما در باشگاه بزرگی بازی کنید، هر هفته باید برای کسب سه امتیاز و پیروزی تلاش کنید.

معتقدم گریلیش باید ویلا را ترک کند و خودش را به عنوان بازیکن سطح بالا به دنیا معرفی کند. جک گریلیش همانند پائولو دی کانیو است. باید فشار فتح عناوین را تجربه کند تا به بازیکن پخته‌تری تبدیل شود. او توانایی انجام این کار را دارد.»

 

 

1569986

 

 

گریلیش دو بازی قبلی تیمش را مقابل لسترسیتی و لیدز یونایتد از دست داد و به نظر نمی‌رسد بتواند تیمش را مقابل شیفیلد یونایتد همراهی کند، اما دین اسمیت امیدوار است که او تا آخر هفته به تمرینات گروهی تیم بازگردد.

دیدگاه‌ها