کد خبر : 1741225 | 13 اسفند 1399 ساعت 18:20 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ و تایید بازگشت آلیسون بعد از اتفاق تلخ

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد آلیسون بکر دروازه بان برزیلی تیمش مشکلی برای همراهی آنها در بازی فردا شب مقابل چلسی نخواهد داشت.

یورگن کلوپ و تایید بازگشت آلیسون بعد از اتفاق تلخ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان چلسی خواهد بود؛ تقابل تیم های پنجم و ششم جدول که نتیجه آن می‌تواند به لحاظ کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دوی آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از تقابل فردای تیمش مقابل شاگردان توماس توخل گفت: " توخل هنوز در حال آشنایی با ترکیب تیمش است. در واقع همین موضوع باعث شده که او در بازی‌های قبلی از ترکیب های متفاوتی استفاده کند و تنها میسون مونت، جورجینیو و متئو کواچیچ اکثرا جزو بازیکنان اصلی او بوده اند. به طور کلی فکر می کنم که چلسی با توخل در حال پیشرفت کردن است."

 

 

1578312

 

 

رقابت برای حضور در جمع چهار تیم بالای جدول: " به طور قطع تیم های زیادی برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنند. باید تا حد توان در مسابقات خود به پیروزی دست پیدا کنیم. ما کاملاً می‌دانیم که چلسی از چه قابلیت هایی برخوردار است و فکر می کنم که آنها نیز این مسئله را در مورد ما می‌دانند."

 

وضعیت آلیسون بکر: " او در تمام طول هفته اخیر با تیم تمرین کرده است و انتظار من این است که در دیدار فردا کنار ما باشد. از طرفی فابینیو نیز در لیست مان حضور خواهد داشت اما دیه گو ژوتا مشکلی از ناحیه شکم دارد و باید ببینیم که شرایط برایش چگونه رقم می خورد."

 

قوانین جدید قرنطینه و احتمال تداخل با فدراسیون ها: "متوجه هستم که فدراسیون‌ های مختلف قوانینی متفاوتی هم، دارند اما در حال حاضر در شرایطی نیستیم که بتوان همه را راضی نگه داشت."

 

1578311

دیدگاه‌ها