کد خبر : 1741244 | 13 اسفند 1399 ساعت 19:33 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده خانواده‌هایمان هستیم؛

رضایی: پول دستکش نداریم!

دروازه‌بان ماشین‌سازی نسبت به شرایط این باشگاه و عدم توجه به بازیکنان تیمش گلایه‌هایش را مطرح کرد.

رضایی: پول دستکش نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین رضایی درباره از دست رفتن برتری ماشین‌سازی مقابل شهرخودرو گفت: باور کنید کادر فنی و بازیکنان ما تمام وجودشان را گذاشته‌اند تا نتیجه بگیریم. سه بازی است در حد یک تیم خوب لیگ برتری کار کردیم و پنج امتیاز به دست آوردیم؛ حتی می‌توانستیم پیکان و شهرخودرو را ببریم ولی متاسفانه تنها هستیم و هیچ حمایتی از ما نمی‌شود تا آرامش داشته باشیم.

 

او ادامه داد: وقتی یک تیم که نتیجه نمی‌گیرد، مسائل زیادی پیش می‌آید، اما خیلی از آدم‌ها نمی‌دانند که از ابتدای فصل در این تیم چه اتفاقی افتاده است. شما همین بازی را در نظر بگیرید که قبل از شروع مسابقه چهار بازیکن رفتند یا کنار تیم نبودند.

 

دروازه‌بان ماشین‌سازی یادآور شد: دو، سه بازیکن مصدوم را به دلیل بی‌پولی مقابل شهرخودرو نداشتیم. بی‌پولی یعنی اینکه مصدومان ما پول فیزیوتراپی هم نداشتند و نتوانستند خودشان را درمان کنند. ما از ابتدای فصل این مشکلات عجیب را داریم و اینطور نیست که نخواهیم نتیجه بگیرم.

1578331

 

رضایی تصریح کرد: از ابتدای فصل مشکلات همراه تیم ما بود ولی روز به روز شرایط بدتر شد. هیچ پولی در ماه‌های اخیر نگرفتیم و باور کنید شرمنده خانواده‌هایمان هستیم.  آنقدر خجالت زده هستیم که نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

 

او با بیان اینکه قراردادهای بازیکنان ماشین‌سازی خیلی پایین است، عنوان کرد: سقف قرارداد در ماشین‌سازی ۳۰۰-۲۰۰ میلیون تومان است. حتی ما بازیکن فیکس داریم که ۶۰-۵۰ میلیون تومان قرارداد دارد. به خدا در لیگ یک هم قراردادها این مقدار نیست. به ما گفتند قراردادهایتان را پایین ببندید تا پول شما را بدهیم ولی ما را گول زدند و تا الان فقط ۲۰ درصد دریافتی داشتیم.

 

دروازه‌بان ماشین‌سازی ادامه داد: ۲۰ درصد از قرارداد ما چقدر می‌شود؟ نهایتا ۴۰-۳۰ میلیون تومان؛ حالا در نظر بگیرید ۱۰ میلیون تومان برای خروجی هیأت فوتبال گرفتند، حق فدراسیون را از ما خواستند و برای دیگر مسائل همین ۲۰ درصد را هم کم کردند تا عملا هیچ چیزی برای ما ندارد.

 

رضایی تصریح کرد: من یک گلر لیگ برتری هستم، اما باور کنید پول ندارم دستکش بخرم. محل اسکان بازیکنان تیم به مشکل خورده و می‌خواهند ما را بیرون کنند. این شرایط برای ماشین‌سازی با این همه قدمت در فوتبال تبریز و ایران اسفناک است.

 

او یادآور شد: باور کنید لباس مناسب در فصل زمستان نداشتیم و وقتی هوا سرد می‌شود، نمی‌دانیم باید چه لباسی در تمرین بپوشیم. این مسائل پیش پا افتاده‌ترین موضوع برای تیم‌های لیگ یک و دو است، چه رسد به لیگ برتر.

 

دروازه‌بان ماشین‌سازی با اشاره به شرایط نامطلوب محل تمرینات‌شان گفت: زمین تمرین ما شبیه موزائیک است و فقط یک‌روز در هفته به بنیان دیزل می‌رویم. هفته قبل یک تیم دسته دومی در زمین تمرین ما یک جلسه تمرینی داشت، اما پشیمان شد چون هیچ شباهتی به زمین چمن ندارد!

 

رضایی یادآور شد: من چند سال در نساجی بازی کردم و بازیکنان با غیرت زیادی دیدم، اما باور کنید بچه‌های ماشین‌سازی بیش از حد با غیرت هستند که با دست خالی و بدون بازیکن کافی به مصاف تیم‌های بزرگ می‌روند و یقه آنها را می‌گیرند. امیدوار هستم مدیران باشگاه وضعیت ما را ببینند و به آن رسیدگی کنند.

دیدگاه‌ها