کد خبر : 1741265 | 13 اسفند 1399 ساعت 21:41 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

بن سلمان، این بار به دنبال خرید اینتر

به نظر می رسد به زودی مالکیت باشگاه اینتر دچار تغییرات بزرگی خواهد شد.

بن سلمان، این بار به دنبال خرید اینتر

به گزارش "ورزش سه"، حالا که بعد از حدود یک دهه باشگاه اینتر به آرامش رسیده و در حال کسب نتایج خوبی است، اخبار روزهای اخیر حاکی از آن احتمال تغییر در مالکیت این باشگاه بوده است. گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان به خرید باشگاه اینتر علاقه نشان داده است. البته در گروه سرمایه گذاری فورتنس پیش از این پیشنهاد خرید این باشگاه را از گروه سونینگ ارائه داده است.

 

1578367

 

این گروه چینی به دنبال جذب شرکای مناسب برای اداره اینتر بوده و خانواده ژانگ آماده فروش بخشی یا حتی اکثریت سهام این باشگاه است. صندوق بریتانیایی بی سی پارتنرز اولین گروهی است که علاقه خود را به کسب تمام سهام اینتر نشان داد، اما طرفین هنوز توافق نکرده اند، زیرا گروه سونینگ رقم خرید باشگاه را یک میلیارد یورو برآورد کرده است. حالا فورتنس که یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری آمریکایی بوده، برای بدست آوردن اکثریت سهام این باشگاه پیشنهادات اولیه خود را ارائه داده است.

 

اما گاتزتا دلااسپورت امروز درگزارشی مدعی شد محمد بن سلمان، شاهزاده عربستان نیز به خرید اینتر علاقمند بوده و می تواند بخشی یا حتی تمام سهام اقلیت این باشگاه را از طریق سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان به دست آورد. البته بن سلمان یک سال قبل از همین روش قصد داشت برای خرید باشگاه لیگ برتری نیوکاسل اقدام کند، اما این پروژه به سرانجام نرسید و آنها از خرید این باشگاه منصرف شدند.

دیدگاه‌ها