کد خبر : 1741267 | 13 اسفند 1399 ساعت 22:05 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

کیلور ناواس:

برخی در رئال مادرید به من باور نداشتند

کیلور ناواس، دروازه بان پاری سن ژرمن در مورد روزهای حضور در رئال مادرید صحبت کرده است.

برخی در رئال مادرید به من باور نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس بر خلاف انتظار برخی روزهای فوق العاده ای را در باشگاه رئال مادرید سپری کرده و به یکی از پرافتخارترین دروازه بان های این تیم بدل شد. اما در نهایت فصل گذشته زین الدین زدان تمایلی به حفظ این دروازه بان کاستاریکایی نشان نداد و او نیز راهی پاری سن ژرمن شد. حالا کیلور ناواس فاش کرد در زمان حضور در برنابئو، برخی از ارکان باشگاه به او به طور کامل باور نداشته اند، اما در پاریس اوضاع اینگونه نیست.

 

1247835

 

کیلور ناواس گفت: "بله، من محبت و لطف همه را اینجا در پاریس احساس می کنم. در اسپانیا این حس را داشتم که بخشی از باشگاه رئال مادرید به طور کامل به من اعتقاد ندارند. من همیشه از هواداران رئال مادرید به خاطر حمایت بی قید و شرطی که از من داشته و حتی امروز نیز همینگونه است ممنون خواهم بود. آنها در شرایطی هنوز به من لطف دارند که من دیگر برای رئال مادرید بازی نمی کنم.

 

البته هم تیمی های من در ترکیب رئال مادرید نیز همیشه به من باور داشتند. اما در اینجا و در پاری سن ژرمن اوضاع کمی متفاوت است. اینجا دیگر تمامی ارکان باشگاه به من اعتقاد دارند و من سعی می کنم در هر مسابقه ای پاسخ اعتماد آنها را بدهم."

دیدگاه‌ها