کد خبر : 1741284 | 13 اسفند 1399 ساعت 23:26 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

علت محکومیت پرسپولیس در پرونده سوشا

نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت می گوید این کمیته استیناف بوده است که پرسپولیس را به پرداخت تقریبا 800 میلیون به سوشا محکوم کرده است.

علت محکومیت پرسپولیس در پرونده سوشا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت سوشا مکانی به پرداخت 800 میلیون تومان محکوم و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شد. این در حالی است که کمیته تعیین وضعیت ابتدا پرسپولیس را به مبلغ 145 میلیون تومان محکوم کرد ولی در نهایت کمیته استیناف بدهی سرخپوشان به مکانی را حدود 800 میلیون تومان اعلام کرد.


جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه در این خصوص گفت: آقای سوشا مکانی عرض حالی در مورد قراردادهای فصول 93-94 و 94-95 به کمیته تعیین وضعیت داده بودند که بخشی از آن آپشن های قرارداد فصل اول و بخش عمده اش به مبلغ قرارداد فصل دوم که 910 میلیون تومان بود و متقاضی 795 میلیون تومان از قراردادشان بودند که به هر حال همکاران ما در کمیته تعیین وضعیت به این موضوع رسیدگی کردند و با توجه به مستنداتی که از سوی باشگاه پرسپولیس ارائه شده بود، کسوراتی که می بایستی به این مبلغ تعلق می گرفت را در نظر گرفتند و در نهایتا مبلغی را در حدود 145 میلیون تومان را مورد استحقاق تشخیص دادند.


وی درباره لحاظ کردن 6 ماه محرومیت سوشا مکانی نیز گفت: اعمال محرومیت در صلاحیت کمیته انضباطی است ولی مستندی از سوی باشگاه ارائه شد که عبارت بود از یک سند رسمی دال بر اجازه دادن به باشگاه برای کسر 50 درصد از قرارداد ایشان که باشگاه پرسپولیس آن را اعمال کرده بود.


او گفت: ما این را در نظر گرفتیم ولی آنچه که برابر مقررات باید مدنظر باشد، این است که کمیته استیناف در مقام رسیدگی مجدد به پرونده ها این صلاحیت قانونی را دارد تا آرا را مورد بازبینی قرار بدهد و رای قطعی را کمیته استیناف صادر می کند که این کمیته سوشا مکانی را مستحق دریافت کل مبلغ مطالبه شده قرار داد و رای به مبلغ 795 میلیون تومان داد.

دیدگاه‌ها