کد خبر : 1741285 | 13 اسفند 1399 ساعت 23:29 | 71.9K بازدید | 0 دیدگاه

خروج طارمی از ترکیب پس از ۱۷ بازی

ستاره ایرانی پورتو پس از دو هفته ناکامی در گلزنی از ترکیب تیمش مقابل براگا خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی با وجود گلزنی در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی مقابل براگا و درخششی که در دو بازی این فصل لیگ برتر پرتغال داشت، امشب برابر این تیم جزو نفرات اصلی پورتو دیده نمی‌شود.

 

در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال، تیم پورتو در شرایطی که مهدی طارمی را در ترکیب نمی‌بیند و روی نیمکت دارد، از ساعت ۲۳:۴۵ امشب در استادیوم دو دراگائو مقابل براگا قرار می‌گیرد؛ تیمی که در بازی رفت به تساوی یک بر یک مقابل آن رضایت داد.

 

مهدی طارمی که در سه دیدار این فصل مقابل براگا یک بار در هفته اول پنالتی گرفت و در هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال و در بازی رفت جام حذفی برابر این تیم گلزنی کرد، امشب از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد.

 

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی نیمکت‌نشینی را تجربه می‌کند که در ۱۸ مسابقه رسمی اخیرشان و به غیر از یک دیدار که محروم بود، در ۱۷ بازی دیگر جزو ترکیب پورتو حضور داشت ولی امشب دوباره روی نیمکت نشسته است.

 

طارمی در دو هفته اخیر لیگ برتر پرتغال مقابل ماریتیمو و اسپورتینگ لیسبون دو فرصت گلزنی را در این دو مسابقه از دست داد و ممکن است به این دلیل در بازی امشب برابر پورتو در ترکیب قرار نگرفته است.

 

1578386

دیدگاه‌ها