کد خبر : 1741295 | 14 اسفند 1399 ساعت 01:17 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 1 - 1 اودینزه؛ فرار از شکست در دقیقه 97

میلان در خانه خود در ثانیه های پایانی از شکست برابر اودینزه گریخت.

میلان 1 - 1 اودینزه؛ فرار از شکست در دقیقه 97

به گزارش "ورزش سه"، میلان در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی روی دروازه اودینزه نبود، با پنالتی دقیقه 96 فرانک کسیه از شکست گریخت. در صورت پیروزی اینتر در بازی فردا شب، اختلاف این تیم با صدر جدول به شش امتیاز افزایش یافته و فتح اسکودتو دشوارتر از همیشه شود.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 20 و با نفوذ براهیم دیاز در محوطه برای میلان ایجاد شد، اما ضربه پای راست او را موسو مهار کرد.

 

دقایقی بعد نستروفسکی با ضربه ای والی از فاصله ای قابل توجه دروازه میلان را تهدید کرد، اما شوت این بازیکن خیلی دقیق نبود و راهی به دروازه روسونری نیافت. در اواسط نیمه اول و روی ارسال ساندرو تونالی از روی یک موقعیت ایستگاهی میلان صاحب فرصت خوبی شد، اما ضربه آکروباتیک رافائل لئائو توسط موسو مهار شد.

 

در دقیقه 40 کاستخیو با ورود به محوطه جریمه می توانست گل اول میلان را وارد دروازه اودینزه بکند، اما ضربه او را موسو با پا مهار کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم اودینزه تا آستانه باز کردن دروازه میلان پیش رفت، اما در نهایت نستروفسکی در مقابل دروازه بدون دروازه بان ناکام بود و ضربه او روی خط توسط السیو رومانیولی برگردانده شد.

 

در دقیقه 50 براهیم دیاز باز هم با حرکت از گوشه محوطه و گذر از سد میته فرصت خوبی برای زدن گل اول میلان داشت، اما ضربه او این بار هم تسط موسو مهار شد. دقایقی بعد باز هم کاستیخو این بار از پشت محوطه جریمه اودینزه برای باز کردن دروازه این تیم اقدام کرد، اما ضربه او دقیق نبود و دروازه بان حریف توپ را مهار کرد.

 

1578398

 

اما در دقیقه 68 این اودینزه بود که بر خلاف جریان بازی به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت راست، ضربه سر رودریگو بکائو با بهره گیری از اشتباه عجیب جیجی دوناروما وارد دروازه میلان شد.

 

در دقیقه 77 و روی ارسال داویده کالابریا بود که میلان موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه سر رافائل لئائو دقیق نبود و راهی به دروازه اودینزه نیافت.

 

در دقیقه 88 و با حرکت آنته ربیچ باز هم میلان فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه حریف داشت، اما ضربه کالابریا در آستانه ورود به دروازه به بکائو برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 97 میلان صاحب یک ضربه پنالتی شد که فرانک کسیه این موقعیت را تبدیل به گل کرد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

دیدگاه‌ها