کد خبر : 1741315 | 14 اسفند 1399 ساعت 01:58 | 169.1K بازدید | 4 دیدگاه

مهاجم سانتا کلارا در راه پایتخت؛

لحظه شماری برای انتقال مغانلو به پرسپولیس

شهریار مغانلو آماده حضور در ایران است و احتمالا صبح پنج شنبه به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا قراردادش را با سرخپوشان نهایی کند.

لحظه شماری برای انتقال مغانلو به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان به نظر می‌رسد که گره انتقال شهریار مغانلو به پرسپولیس باز شده و این ستاره سابق پیکان و ملوان، در نیم فصل دوم با پیراهن سرخ پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

 

او که تا سال پایان فصل 2022-2023 با سانتا کلارا قرارداد دارد، از چند هفته پیش تبدیل به تیتر یک ستون شایعات در حوزه باشگاه پرسپولیس تبدیل و خیلی زود مذاکرات بین طرفین آغاز شد اما مبلغ رضایت نامه و دستمزد از یک سو و ماجرای مدت قرارداد از سوی دیگر، امیدها برای جذب این بازیکن را کاهش داد تا این که طرفین به توافقی رسیدند که منافع هر دو را تا حدی تامین می‌کرد؛ انتقال قرضی.

 

بنابراین مغانلوی 26 ساله که به عنوان آقای گل مهاجمان ایرانی در لیگ بیستم، پایتخت را به مقصد جزیره ای در پرتغال ترک کرده بود، خیلی زود بار خود را بست تا آماده پرواز به مقصد تهران شود و گزارش ها حاکی از حضور او در فرودگاه برای سفر به ایران دارد.

 

حالا شهریار بلند قامت و گلزن که به نظر دومین خرید زمستانی سرخپوشان است، به محض رسیدن به تهران راهی باشگاه خواهد شد تا قراردادش را نهایی کند و بسیار بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسد که انتقال او به پرسپولیس انجام نشود.

 

مغانلو که درخشش در لیگ یک با پیراهن ملوان مورد توجه پیکان قرار گرفت، با پیراهن این تیم در لیگ نوزدهم 13 گل زد و در همان زمان نیز مورد توجه قرمزها قرار داشت اما ترجیح داد که به سانتا کلارا برود و شش ماه دیرتر به پرسپولیس بیاید. گفته می‌شود امور مربوط به جلب رضایت باشگاه پرتغالی از سوی خود بازیکن انجام شده و پرسپولیس دخالت مستقیمی در آن نداشته است.

 

سرانجام باید دید که این مهاجم 187 سانتی متری چه زمانی به ایران می‌رسد و آیا فرصت این را خواهد داشت که طبق پیش بینی ها و گزارش منابع موثق امروز (پنج شنبه) به باشگاه برود یا این که با یک روز تاخیر، روز جمعه خود را به ساختمان محل حضور جعفر سمیعی و دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس می‌رساند.

 

این در شرایطی است که پرسپولیسی ها روز شنبه قرار است دومین بازی خود در نیم فصل دوم را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار کنند و احتمالا این دیدار بدون حضور مهدی ترابی و شهریار مغانلو خواهد بود چرا که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است.

دیدگاه‌ها