کد خبر : 1741318 | 14 اسفند 1399 ساعت 02:40 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

مزد ایمان مان را گرفتیم

کومان: این یک بازگشت باورنکردنی بود

رونالد کومان پس از پیروزی امشب بارسا و صعود به فینال کوپا دل ری به ستایش از بازیکنانش پرداخت.

کومان: این یک بازگشت باورنکردنی بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست با سه گل بر سویا پیروز شود و ضمن جبران شکست 2-0 بازی رفت به فینال کوپا دل ری راه یابد. این برای دهمین بار در 13 سال گذشته است که بارسا به فینال کوپا دل ری می رسد.

گل دوم بارسا دقیقه 94 با ضربه سر جرارد پیکه حاصل شد و در وقت اضافه اول نیز مارتین برایثویت گل سوم را زد تا کار تمام شود.

 

 

1578462

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« تا ثانیه پایانی جنگیدیم و شایسته صعود به فینال بودیم. در هر دو بازی برتر از سویا بودیم و کاملا از بازیکنانم رضایت دارم. البته که در دقیقه پایانی شانس هم با ما یار بود ولی به زدن گل دوم ایمان داشتیم و این اراده تیمی باعث شد تا در نهایت راهی فینال شویم. تیم از لحاظ بدنی و ذهنی قدرتمند است و باید بگویم که کاری که تیم امشب انجام داد، باورنکردنی بود.»

 

کومان ادامه داد:« باید جاه طلبی و انگیزه تیم را ستایش کرد. همیشه به جبران ایمان داشتیم و از لحاظ ذهنی به شرایطی رسیده بودیم که باور داشتیم قادر به جبران شکست دور رفت هستیم. چیز بیشتری نمی توانم از بازیکنان بخواهم چون هر کاری نیاز بود انجام دادند و باید آنها را ستود.»

 

 

1578455

 

 

سویا:« تیمی خوب با مربی درجه یک هستند. حتی وقتی یک یار کمتر داشتند و 3-0 عقب بودند نیز ناامید نشده بودند و با پرس از جلو سعی در تحت فشار قراردادن ما و رسیدن به گل بودند. این روحیه مثبت سویاست که از اندیشه های مربی اش می آید.»

.

دیدگاه‌ها