کد خبر : 1741332 | 14 اسفند 1399 ساعت 10:11 | 43.1K بازدید | 1 دیدگاه

وقتی جرارد پیکه در جلد راموس ظاهر شد(عکس)

جرارد پیکه مدافع بارسلونا در ثانیه‌های پایانی بازی شب گذشته برابر سویا گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا خود را برای از دست دادن یک جام دیگر آماده می کردند تا این که  جرارد به که در نقش ناجی آنها ظاهر شد؛ جایی که او در دقیقه 94 بازی روی ارسال آنتوان گریزمان و با یک ضربه سر دروازه سویا را باز کرد.

 

این گل جرارد پیکه باعث شد کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. بارسلونا که روحیه ای فوق‌العاده پیدا کرده بود در این اوقات توسط مارتین برایثویت به گل سوم دست یافت و نهایتاً همین نتیجه را حفظ کرد تا با رقم زدن یک بازگشت فوق العاده به فینال رقابت های کوپا دل ری راه پیدا کند.

 

 

1578480

 

1578479

 

1578481

 

 

اما شاید هر گاه در مورد به ثمر رسیدن گل های لحظات پایانی صحبت می‌شود، نام کاپیتان رئال مادرید یعنی سرخیو راموس به ذهن آنها خطور کند؛ جایی که او بارها لوس بلانکوس را با گل‌های سرنوشت‌ساز خود نجات داده که قطعاً مهمترین آنها به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 بر می گردد. راموس در ثانیه های پایانی آن مسابقه با ضربه سر دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود و نهایتاً رئال با پیروزی در وقت‌های اضافه دهمین جام لیگ قهرمانان خود را کسب کند.

 

 

1578329

 

 

در مسابقه دیشب نیز جرارد پیکه در جلد کاپیتان رئال مادرید ظاهر شد و با گل لحظه پایانی خود تیمش را نجات داد تا بسیاری از هواداران فوتبال در دنیا او را با سرخیو راموس و نقش همیشگی اش مقایسه کنند.

دیدگاه‌ها