کد خبر : 1741370 | 14 اسفند 1399 ساعت 14:18 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

جوردی آلبا:

خیلی چیزها ثابت شد؛ به کومان تردید نداشتیم

مدافع چپ بارسلونا پس از پیروزی بزرگ بر سویا به تمجید از رونالد کومان پرداخت.

خیلی چیزها ثابت شد؛ به کومان تردید نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه هفته پیش در زمین سویا با دو گل شکست خورد تا کار صعودش به فینال کوپا دل ری بسیار دشوار شود اما شب گذشته در نوکمپ با ارائه یک بازی هماهنگ و دیدنی 3-0 پیروز شد و ماموریتش را به سرانجام رساند.

 

 

1566069

 

 

عثمان دمبله در دقیقه 12 گل اول را زد و جرارد پیکه دقیقه 94 با ضربه سر توانست گل مساوی را بزند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود. در نهایت مارتین برایثویت بود که با ضربه سری دیگر، گل سوم را زد و بارسا را به فینال رساند.

در این بازی جوردی آلبا یکی از ستاره های بارسا بود و یک ضربه استثنایی او با بدشانسی به تیر خورد. او دقیقه 95 هم به برایثویت پاس گل داد.

 

آلبا در پایان بازی گفت:« امشب نشان دادیم که ما یک تیم متحد هستیم. به جبران ایمان داشتیم و مزد همین اطمینان به خودمان را گرفتیم. برابر گرانادا در یک چهارم نهایی، من در دقیقه پایانی با گلی که زدم کار را به وقت اضافه کشاندم و امشب نوبت به جرارد پیکه بود تا گلی تعیین کننده بزند. ثابت کردیم که در اوج مشکلات هم می توان با اتحاد نتیجه گرفت. حالا به فینال رفته ایم و باید قهرمان شویم.»

 

 

1578427

 

 

آلبا ادامه داد:« رونالد کومان؟ هرگز به توانایی های مربی مان تردید نداشتیم. او همیشه برای حمایت از بازیکنان آماده است و ما هم متقابلا به او اطمینان داریم. معتقدم او تا به اینجا کار بزرگی انجام داده است.»

 

احتمال کامبک در برابر پی اس جی(بارسا بازی رفت را در نوکمپ 1-4 باخته):« در لیگ قهرمانان کار خیلی سختی داریم ولی در پاریس تا آخرین ثانیه می جنگیم. می خواهیم یک نمایش خوب ارائه دهیم.»

 

دیدگاه‌ها