کد خبر : 1741372 | 14 اسفند 1399 ساعت 14:35 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛

ورزشگاه بازی برگشت لیورپول-لایپزیش مشخص شد

بازی برگشت دو تیم لیورپول و لایپزیش از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز در پوشکاش آرنا شهر بوداپست به انجام خواهد رسید.

ورزشگاه بازی برگشت لیورپول-لایپزیش مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا از مدت ها قبل به یک معضل بزرگ در دنیا تبدیل شده و فوتبال را هم تحت تاثیر خود قرار داده است؛ مدت زمان زیادی است که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و هنوز مشخص نیست که این وضع تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

 

از طرف دیگر شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا در بریتانیا باعث شده که اختلال بزرگی در برگزاری رقابت های اروپایی ایجاد شود و بسیاری از تیم‌ها مجبور باشند مسابقات خود را مقابل تیم های انگلیسی و در زمین های بی طرف انجام دهند.

 

 

1572900

 

 

آلمان یکی از کشورهایی محسوب شود که قوانین سفت و سختی در رابطه با قرنطینه اتخاذ کرده و هر فردی که از انگلیس به این کشور سفر کند مجبور است بعد از بازگشت، دو هفته قرنطینه شود و این موضوع به یک دردسر بزرگ برای دیدار برگشت بین دو تیم لایپزیش و لیورپول تبدیل شده بود.

 

 

1573363

 

 

مسابقه رفت دو تیم قرار بود در کشور آلمان و به میزبانی لایپزیش برگزار شود اما به دلیل همین قوانین سختگیرانه‌ قرنطینه، به زمینی بی طرف و شهر بوداپست مجارستان تغییر مکان داد.

 

امروز یوفا اعلام کرد که بازی برگشت دو تیم که چهارشنبه هفته بعد برگزار خواهد شد نیز در بوداپست به انجام می رسد تا به این ترتیب هر دو بازی رفت و برگشت در پوشکاش آرنا برگزار شود. بازی رفت را لیورپول با دو گل به سود خود خاتمه داده بود.

دیدگاه‌ها