کد خبر : 1741380 | 14 اسفند 1399 ساعت 15:33 | 50.3K بازدید | 3 دیدگاه

مارتین برایثویت:

من نه؛ تراشتگن بارسلونا را نجات داد

ستاره دانمارکی بارسلونا شب گذشته گل تعیین کننده ای زد و بارسا را به فینال کوپا دل ری رساند ولی معتقد است مهار پنالتی دقیقه 73 تراشتگن، اهمیت بیشتری داشت.

من نه؛ تراشتگن بارسلونا را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یک شب خاطره انگیز دیگر را در نوکمپ به ثبت رساند. آبی اناری ها که بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری را با دو گل در زمین سویا باخته بودند، شب گذشته توانستند با سه گل پیروز شوند و به فینال راه یابند.

در این بازی عثمان دمبله و جرارد پیکه دو گل زدند تا کار به وقت اضافه بکشد. سپس این مارتین برایثویت بود که با ضربه سر توانست گل سوم را بزند و بارسا را راهی بازی نهایی کند.

 

 

1578454

 

 

ستاره دانمارکی در پایان بازی گفت:« بله؛ گل مهمی بود ولی مهم تر، مهار پنالتی تراشتگن در جریان بازی بود. اگر تراشتگن پنالتی را نمی گرفت، احتمالا حذف می شدیم. او باعث شد تا ما همچنان شانس بازگشت را داشته باشیم. تراشتگن همیشه برای ما یک بازیکن تعیین کننده است و در زمانی که نیاز بوده، برای تیم حیاتی کار کرده و ناجی ما شده است.»

 

 

1578436

 

 

برایثویت ادامه داد:« هر گلی که برای بارسا زده ام برایم مهم بوده و نه فقط این گل. امشب تا پایان جنگیدیم و شایسته رسیدن به فینال بودیم.»

 

 

دیدگاه‌ها