کد خبر : 1741383 | 14 اسفند 1399 ساعت 16:14 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

بازهم مصدومیت رباط

پیکه بازی برگشت با پی اس جی را از دست داد؟

پزشکان بارسا خبر بد در مورد مصدومیت شب گذشته جرارد پیکه برابر سویا را تایید کردند.

پیکه بازی برگشت با پی اس جی را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه دو هفته پیش و پس از تقریبا سه ماه دوری از میادین توانست برابر پی اس جی در ترکیب ثابت بارسا قرار بگیرد. او در بازی 1 آذر برابر اتلتیکو مادرید به شدت از ناحیه رباط زانو مصدوم شد و مدت ها نتوانست برای بارسا بازی کند.

 

 

1578480

 

 

دو هفته پس از بازگشت، پیکه یک بار دیگر اسیر مصدومیت شده است. او شب گذشته در بازی با سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری مصدوم شد. معاینات پزشکی اولیه نشان می داد مصدومیت او چیز خاصی نیست ولی امروز صبح تست های دقیق تر نشان از پیچ خوردگی رباط جانبی زانوی او دادند تا به این ترتیب او مدتی دیگر را به دور از میادین بماند. پیکه شب گذشته دقیقه 94 توانسته بود گلی حیاتی برای بارسا بزند.

 

 

1578543

 

 

تیم پزشکی بارسا مدت زمان دقیقی برای دوری او اعلام نکرده ولی بعید است به بازی چهارشنبه بعد برابر پی اس جی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد که قطعا خبر بدی برای آبی اناری ها خواهد بود. بارسا بازی رفت را 1-4 باخته و برای صعود نیاز به معجزه دارد. بازگشت پیکه توانسته بود استحکام خوبی به خط دفاعی بارسا ببخشد. در حال حاضر رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسا هم شرایط مساعدی ندارد.

 

همچنین عثمان دمبله نیز شب گذشته مصدوم شد و نتوانست بازی را به اتمام برساند. وضعیت دقیق او فردا مشخص خواهد شد؛ هرچند که به نظر نمی رسد چندان جدی باشد.

دیدگاه‌ها