کد خبر : 1741398 | 14 اسفند 1399 ساعت 17:43 | 20.2K بازدید | 2 دیدگاه

در روزهای غیبت کریم بنزما

ماریانو هم مصدوم شد؛ رئال بدون مهاجم در دربی!

باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش خبر از مصدومیت ماریانو دیاز داد.

ماریانو هم مصدوم شد؛ رئال بدون مهاجم در دربی!

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه پیش رو رئال مادرید در وندا متروپولیتانو میهمان اتلتیکو در دربی حساس شهر مادرید است. یک بازی حیاتی و تعیین کننده به خصوص برای رئال که به پیروزی در آن نیاز مبرم دارد اما سه روز مانده به این بازی، ماریانو دیاز مصدوم شد.

 

 

1578559

 

 

امروز تیم پزشکی رئال با انتشار بیانیه ای مصدومیت عضلانی این بازیکن از ناحیه پای چپ را تایید کرد و او قطعا دربی را از دست خواهد داد. ماریانو در روزهایی که کریم بنزما نیز مصدوم است، توانسته بود برابر وایادولید و سوسیداد از ابتدا به میدان برود؛ هرچند در هر دو بازی نیمه دوم تعویض شد.

ماریانو تک مهاجم نوک در دسترس رئال بود و به نظر می رسد زین الدین زیدان باید از هوگو دورو در برابر اتلتیکو استفاده کند. کریم بنزما که هنوز امیدواری هایی برای رسیدن او به دربی وجود دارد، امروز به صورت انفرادی تمرین کرد تا شرایطش همچنان در هاله ای از ابهام باشد.

 

 

1578561

 

 

زیدان در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا، ایسکو را به عنوان 9 کاذب در ترکیب قرار داد و او نمایش خوبی هم داشت. در صورتی که بنزما هم نتواند خود را به دربی برساند، زیدان ممکن است برابر اتلتیکو نیز از همان ایده استفاده کند. رودریگو گوئس نیز دیگر گزینه ای است که شاید سرمربی فرانسوی او را برای مهاجم نوک در نظر داشته باشد.

دیدگاه‌ها