کد خبر : 1741403 | 14 اسفند 1399 ساعت 19:15 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی سابق در آرزوی قهرمانی روسونری؛

آنچلوتی: امیدوارم میلان قهرمان سری آ شود

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، که سابقه هدایت میلان را نیز در کارنامه دارد، امیدوار است که روسونری بتواند در این فصل قهرمان سری آ شود.

آنچلوتی: امیدوارم میلان قهرمان سری آ شود

به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از تساوی شب گذشته برابر اودینزه اکنون به سه امتیازی اینتر صدرنشین رسیده است، اما نراتزوری می تواند با پیروزی برابر پارما در بازی امشب، این اختلاف را به شش امتیاز برساند.

 

آنچلوتی، سرمربی و بازیکن سابق میلان، که در حال حاضر هدایت اورتون را بر عهده داردمی گوید که امیدوار است شیاطین بتوانند در فصل 21-2020 قهرمان سری آ شوند.

 

1578567

 

آنچلوتی گفت: "امیدوارم میلان قهرمان شود، هر چند که این می تواند خیلی سخت باشد. اینتر حسابی روی دور است. متاسفانه فکر نمی کنم دوست عزیزم کونته، سرمربی اینتر، در این آرزو من را همراهی کند."

 

آنچلوتی سابقه هدایت پارما، یوونتوس، میلان و ناپولی را در سری آ دارد و می گوید که همیشه کار بازیکنان سابقش را که اکنون تبدیل به سرمربی شده اند، دنبال می کند. جنارو گتوزو یکی از کسانی است که آنچلوتی در این سالها دنبال کرده و اتفاقا او فصل قبل جانشین آنچلوتی در تیم ناپولی شد.

 

1578566

 

آنچلوتی افزود: " من فعالیت بازیکنانی که داشتم را دنبال می کنم. البته آنها تجربه ای که من دارم را ندارند، اما این به نفع آنها است چون به این معنا است که جوانتر هستند.

حضور در جهان فوتبال و سرمربیگری به ناچار انتقاداتی را به همراه می آورد، اما آنها این را بهتر از من می دانند و به عنوان مثال، دو مربی مانند آندره آ پیرلو و گتوزو هر چیزی که لازم است را برای حل مشکلات خود در اختیار دارند.

هر از گاهی من با آنها تلفنی صحبت هم می کنم. چند روز پیش با پیپو اینزاگی صحبت کردم.

او یکی از کسانی است که من زیاد با او صحبت می کنم. من خیلی به او وابسته هستم، مثل همه بازیکنانی که زمانی هدایتشان کرده ام، مخصوصا آنهایی که در میلان با من کار کرده اند."

 

 

دیدگاه‌ها