کد خبر : 1741406 | 14 اسفند 1399 ساعت 18:40 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

2 رقیب بزرگ برای رئال در راه جذب ستاره لیون

حسام عوار ستاره الجزایری الاصل باشگاه لیون سخت مورد توجه رئال قرار دارد و لی در این راه باشگاه مادریدی چند رقیب جدی دیگر هم دارد.

2 رقیب بزرگ برای رئال در راه جذب ستاره لیون

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، حسام عوار در یکی دو فصل اخیر تبدیل به یکی از ستاره های تاثیرگذار لیون شده است و تیم های زیادی را خواهان خود می بیند. عوار که سخت مورد نظر آرسنال قرار داشت و به نظر می رسید تابستان راهی این تیم خواهد شد، سه روز به  اتمام نقل و انتقالات در نهایت ماندنی شد.

پیشنهاد توپچی ها برای او مورد قبول لیون قرار نگرفت و این خبر خوبی برای او نبود چرا که باید یک فصل را بدون حضور در تورنمنت های اروپایی پشت سر بگذارد.

 

 

1578531

 

 

عوار مورد توجه یوونتوس نیز قرار داشت. چند ماه پیش زین الدین زیدان سرمربی رئال در یکی از نشست های خبری خود در واکنش به پرسشی در مورد عوار به تمجید از او پرداخت و گفت که او می تواند در رئال و هر تیم بزرگ دیگری بدرخشد.

نشریات فرانسوی فاش ساخته بودند که زیدان در تماس با عوار است و می خواهد او را برای فصل بعد به رئال بیاورد اما رئال حالا رقیبی جدی به نام لیورپول پیش رو دارد ضمن اینکه آرسنالی ها نیز همچنان روی علاقه خود مانده اند.

 

 

1534192

 

 

اکیپ نوشته است که یورگن کلوپ معتقد است عوار می تواند جانشینی مناسب برای جورجینیو واینالدوم باشد. ستاره هلندی با پایان قراردادش احتمالا راهی بارسا خواهد شد.

نشریه فرانسوی اما معتقد است همچنان رئال به خاطر زیدان، دست بالاتر را دارد و علاقه عوار، انتقال به باشگاه مادریدی است. رئال فرانسوی های بزرگ دیگری چون رافا واران، کریم بنزما و فرلاند مندی را نیز در اختیار دارد که این کار برای وی را راحت تر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها