کد خبر : 1741424 | 14 اسفند 1399 ساعت 19:57 | 68.9K بازدید | 12 دیدگاه

عملیات نجات لک در برد پرسپولیس(عکس)

واکنش لحظاتی پایانی دروازه‌بان پرسپولیس موجب شد سه امتیاز این تیم مقابل سایپا حفظ شود.

عملیات نجات لک در برد پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نیم‌فصل دوم را با کسب پیروزی برابر سایپا آغاز کرد که نارنجی پوشان مثل دیدار رفت به دنبال گرفتن امتیاز در ورزشگاه آزادی بودند و با وجود اینکه خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند، اما حملات خطرناکی هم روی دروازه حامد لک به وجود آوردند که این دروازه‌بان مانع از گلزنی شاگردان صادقی شد.

 

سایپا در نیمه اول علاوه بر ارسال‌های خطرناک از جناحین، دو بار به‌صورت جدی‌تر دروازه‌بان پرسپولیس را به دردسر انداخت که یک بار ضربه چیپ رضا جعفری را حامد لک با خروج به موقع از دروازه دفع کرد و دومین بار هم شوت جلالی از زاویه بسته با واکنش لک و برخورد به تیرک دور شد.

 

 

اما خطرناک‌ترین موقعیت سایپا در دقیقه ۸۹ این بازی اتفاق افتاد که می‌توانست آنها را صاحب امتیاز کند و از سوی دیگر به روند پنج برد پیاپی پرسپولیس خاتمه دهد ولی شوت امیرعلی صادقی در موقعیت تک به تک را حامد لک به زیبایی دفع کرد تا برای پنجمین دیدار متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

 

 

لک در شرایطی مقابل سایپا دروازه‌اش را بسته نگه داشت که این اتفاق موجب شد تا تعداد کلین‌شیت‌های او در ۱۵ مسابقه لیگ برتر برای پرسپولیس به عدد ۹ برسد؛ ضمن اینکه او در دو دیدار برابر فولاد و ماشین‌سازی از روی نقطه پنالتی گل خورد که اگر این اتفاق نمی‌افتاد او به تعداد ۱۱ کلین‌شیت می‌رسید.

 

 

دروازه‌بان پرسپولیس که پس از درخشش در آسیا در لیگ برتر هم توانسته عملکرد خوب خود را حفظ کند، در حال حاضر بیشترین کلین‌شیت را در بین گلرهای لیگ برتری داشته و به دنبال تداوم این روند در تیم محبوبش است.


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها