کد خبر : 1741429 | 14 اسفند 1399 ساعت 20:41 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش حسینی خوب بود؛

زاهدی: باید گل دوم هم به استقلال می‌زدم

مدافع مس رفسنجان معتقد است نمایش بهتری از استقلال داشتند و می‌توانستند به برتری برسند.

زاهدی: باید گل دوم هم به استقلال می‌زدم

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی درباره تساوی مس رفسنجان مقابل استقلال گفت: دو تیم می‌خواستند نیم‌فصل دوم را با برد شروع کنند تا شرایط‌شان در جدول بهتر شود. واقعا کار سختی داشتیم چون استقلال برای خارج شدن از بحران به بازی آمده بود و خوب کار کرد، اما فکر می‌کنم ما بهتر و منطقی‌تر بودیم و حتی شانس برد هم داشتیم.

 

او ادامه داد: تنها هدف ما مقابل استقلال برد بود و آقای ربیعی هم به نتیجه‌ای غیر از این فکر نمی‌کردند، اما به هر حال حریف ما هم یکی از بزرگترین و پُرمهره‌ترین تیم‌های ایران است و مساوی هم چندان نتیجه بدی نیست ولی به شخصه اعتقاد دارم حملات ما خطرناک‌تر بود و نمایش فنی بهتری داشتیم.

 

1578624

 

مدافع مس رفسنجان درباره گلزنی مقابل استقلال عنوان کرد: همیشه هدف اول من گل نخوردن تیم بوده و هست، اما خدا را شکر این بازی موقعیت خوبی نصیبم شد و توانستم زحمت بچه‌های تیم  را تبدیل به گل کنم. احساس خوبی از این گل دارم و امیدوارم روند خوب مس ادامه داشته باشد.

 

زاهدی در خصوص اینکه شانس زدن دو گل مقابل استقلال را داشت، ابراز کرد: قبول دارم که می‌توانستم دومین گل خودم و تیم را بزنم، اما باور کنید بعد از آن استارتی که از زمین خودمان زده بودم تا آن توپ را بگیرم، یک مقدار شرایط سخت شد و شاید کمی هم تمرکزم را از دست دادم. البته تمام تلاشم را کردم تا آن توپ را گل کنم، اما  حسین حسینی هم واکنش خوبی نشان داد و نگذاشت آن توپ تبدیل به گل شود.

 

او در مورد دیدار پیش روی مس مقابل گل‌گهر و برگزاری دربی کرمان عنوان کرد: شاید گل‌گهر در دو هفته اخیر از نظر نتیجه شرایط خوبی نداشته ولی آنها تیم خوب و با کیفیتی هستند و شاید کار سخت‌تری نسبت به بازی با استقلال در این دیدار داشته باشیم. تمام مجموعه تیم و بازیکنان هم‌قسم شدیم تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم و امیدوارم به سه امتیاز برسیم.

دیدگاه‌ها