کد خبر : 1741438 | 14 اسفند 1399 ساعت 21:21 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار لیورپول-چلسی؛

توخل: نمی‌توانم کلوپ را در بامزه بودن شکست دهم

لیورپول و چلسی امشب در لیگ برتر و در آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این دیداری مهم برای هر دو تیم در راستای امید به صعود به چمپیونزلیگ خواهد بود.

توخل: نمی‌توانم کلوپ را در بامزه بودن شکست دهم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که هرگز قادر نخواهد بود یورگن کلوپ، سرمریب لیورپول، را در بامزه بودن و خوشرویی شکست دهد.

دو سرمربی آلمانی امشب در آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. توخل و کلوپ هر دو سابقه هدایت دورتموند را در کارنامه دارند و توخل که در 9 بازی خانگی خود شکست ناپذیر بوده، پیش از پذیرفتن هدایت چلسی، از کلوپ راهنمایی نیز خواسته است.

 

1578637

 

توخل در پاسخ به سوالی در مورد چهره گرفته او در مجامع عموعی در مقابل کلوپ خوش مشرب و اغلب خنده رو، گفت: "امیدوارم که در مورد من اشتباه برداشت کرده باشید.

شما نمی توانید با یورگن کلوپ در بامزه و شوخ بودن در جمع رقابت کنید و جواب های خیلی خوب به سوالات نه چندان خوب بدهید. او استاد این کار است.

او می تواند هر سوالی را با خنده جواب دهد و زهر هر پرسشی را بگیرد. او چه در جمع های خصوصی و چه در ملاعام همین شکلی است. نمی دانم این تصور از کجا پیش آمده که شما می گویید من چهره ای عبوس دارم.

من نمی توانم وقتم را با این موضوع تلف کنم که قیافه ام چطور به نظر می رسد. اگر از باشگاه هایی که من در آنها کار کرده ام بپرسید، فکر نمی کنم افراد زیادی را پیدا کنید که بگویند من آدم عبوسی بوده ام.

 

اما چیزی که از یورگن جلوی دوربین ها می بینید، خود او است. او با شخصیتی که دارد واقعا یک نابغه است و فوق العاده هم شوخ و بامزه است."

دیدگاه‌ها