کد خبر : 1741500 | 15 اسفند 1399 ساعت 13:05 | 198.9K بازدید | 6 دیدگاه

در پی تعویض بحث برانگیز ستاره مصری

جنجال در آنفیلد؛ "نقطه" پایان کار صلاح و لیورپول؟

تعویض دقیقه 62 مو صلاح، مهاجم لیورپول، در بازی شب گذشته این تیم برابر چلسی با حیرت کارشناسان و نارضایتی و عصبانیت صلاح مواجه شد.

جنجال در آنفیلد؛ "نقطه" پایان کار صلاح و لیورپول؟

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در واکنش به تعویض خود در نیمه دوم بازی برابر چلسی عکس العملی به شدت عصبانی از خود نشان داد و در حین بیرون رفتن از زمین بازی سر خود را به نشانه خشم و تاسف تکان می داد.

عصبانیت و نارضایتی صلاح حتی وقتی روی سکوهای آنفیلد نشسته بود مشخص بود و کارشناسان نیز از این تصمیم یورگن کلوپ شگفت زده شدند.

 

1578780

 

چلسی و لیورپول هر دو برای رسیدن به جایگاهی در بین چهار تیم برتر و صعود به چمپیونزلیگ تلاش می کنند و در دیدار شب گذشته آبی ها موفق شدن با گل میسون مونت در دقیقه 42 از میزبان خود پیش بیافتند. در حالی که انتظار می رفت لیورپول در نیمه دوم با تمام قدرت برای تغییر نتیجه تلاش کند، کلوپ در دقیقه 62 مسابقه مو صلاح و کورتیس جونز را از بازی بیرون کشید و دیوگو ژوتا و الکس اوکسلیدچمبرلین را به جای آن دو به زمین فرستاد.

تصمیمی که باتوجه به اینکه تا اینجای کار صلاح با 17 گل، آقای گل لیگ برتر است، بسیار عجیب و باورنکردنی به نظر می رسید.

 

ستاره مصری نیز در حالی که با خشم سری به تاسف و ناباوری تکان می داد از کنار سرمربی خود رد شد و مستقیم به صندلی خود روی سکوها رفت. صلاح حتی پس از نشستن روی سکو نیز همچنان عصبانی بود و سر خود را تکان می داد و چهره ای بسیار گرفته داشت.

 

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول و کارشناس فوتبال، در این باره گفت: "من از تعویض مو صلاح واقعا سورپرایز شدم. خودش هم خیلی راضی به نظر نمی رسید. لیورپول نیاز به یک گل داشت و صلاح آقای گل لیگ برتر است."

 

1578778

 

از سال 2017 به بعد این نخستین بار بود که صلاح اینقدر زود توسط کلوپ تعویض می شد. تنها پنج دقیقه پس از تعویض صلاح، ایجنت او توییتی بحث برانگیز را منتشر کرد. او در این توییت هیچ چیزی نگفته بود و تنها به انتشار یک نقطه بسنده کرده بود. اما همین یک نقطه نیز حرف های بسیاری برای گفتن داشت.

 

1578782

 

تا پایان بازی توییت ایجنت صلاح بیش از 2200 بار ریتوییت شد، صدها کامنت گرفت و همچنین بیش از 3000 بار لایک شد. حالا بیش از همیشه هواداران لیورپول نگران رفتن صلاح از این تیم هستند.

در غیاب صلاح، لیورپول هم نتوانست دیگر فرصتی در خور روی دروازه چلسی ایجاد کند، هر چند که هنگام حضور صلاح در زمین نیز قرمزها نتوانسته بودند کار چندانی از پیش ببرند.

 

1578779

 

با این شکست، لیورپول برای پنجمین بازی متوالی در آنفیلد شکست خورد و یکی از بدترین رکوردهای تاریخ این باشگاه را ثبت کرد. لیورپول اکنون در رده هفتم جدول است و با چلسی که خود را به رده چهارم جدول رسانده چهار امتیاز فاصله دارد.

دیدگاه‌ها