کد خبر : 1741548 | 15 اسفند 1399 ساعت 15:44 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

ینس لمان توضیح داد

چرا میلان را به رئال مادرید ترجیح دادم؟

گلر سابق تیم ملی آلمان، سال 1998 از رئال و میلان پیشنهاد داشت ولی راهی ایتالیا شد.

چرا میلان را به رئال مادرید ترجیح دادم؟

به گزارش "ورزش سه"، ینس لمان دوران فوتبال خوب و پرافتخاری را داشت. گلر ملی پوش آلمانی برای شالکه، دورتموند، میلان و آرسنال بازی کرد و موفق به کسب چندین افتخار بزرگ نیز شد.

لمان در مصاحبه اختصاصی با آاس فاش ساخت که مقطعی از رئال مادرید هم پیشنهاد داشت. فصل 98-1998 که رئال مادرید لقب قهرمان اروپا را یدک می کشید و هدایت این تیم پس از استعفای یوپ هاینکس به گاس هیدینک سپرده شده بود.

 

 

1578796

 

 

لمان در مورد دلیل رد پیشنهاد رئال مادرید گفت:« هم از میلان و هم از رئال پیشنهاد داشتم ولی به ایتالیا رفتم چون سری آ در آن دوران بهتر از لالیگا بود. لیگ اسپانیا البته که فوق العاده است و می توانید این را از رونالدو هم سوال کنید که در سه لیگ معتبر به میدان رفته است. در ایتالیا و آلمان بحث قدرت بدنی بازیکنان اهمیت بیشتری دارد ولی در اسپانیا به دلیل شرایط جوی خوب حتی در زمستان می توانید بازی های باکیفیت تری در زمین به نمایش گذاشت.»

 

 

1573183

 

 

لمان در مورد احتمال انتقال دیوید آلابا ستاره بایرن به رئال گفت:« بوندسلیگا بازیکن مهمی را از دست خواهد داد. طبعا دوست دارم او در آلمان بماند ولی این غیر ممکن است. او فوتبالیست بزرگی است با این حال نمی دانم به اسپانیا می رود یا کشوری دیگر. در اسپانیا رئال و بارسا مقصد بسیار خوبی برای او خواهند بود ضمن اینکه تیم های انگلیسی هم گزینه هایی عالی برای آلابا هستند.»

دیدگاه‌ها