کد خبر : 1741550 | 15 اسفند 1399 ساعت 15:38 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

لُردهایی که با لباس نراتزوری ستاره شدند

درخشش سانچز و لوکاکو، سوهان روح هواداران یونایتد

درخشش بازیکنان سابق منچستر در لباس اینتر باعث شده است تا هواداران شیاطین سرخ نسبت به این مسئله واکنش نشان دهند.

درخشش سانچز و لوکاکو، سوهان روح هواداران یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم رقابت های سری آ ایتالیا، اینتر موفق شد به لطف درخشش دو بازیکن سابق منچستریونایتد از سد پارما بگذرد و با کسب سه امتیاز حساس در این دیدار، فاصله اش با میلان رده دوم را به 6 امتیاز افزایش دهد.

 

1578859


در این دیدار الکسیس سانچز بازیکن شیلیایی اینتر هر دو گل بازی را برای نراتزوری به ثمر رساند و نکته جالب اینکه پاس هر دو گل سانچز را لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر داد. دو بازیکنی که سال گذشته هر دو از منچستریونایتد جدا شدند و به نراتزوری پیوستند.


در حالیکه بازی برای تیم آنتونیو کونته گره خورده بود، لوکاکو با یک استپ سینه پشت محوطه جریمه، به صورت ناخواسته و پس از برخورد توپ بازیکن پارما به پایش، باعث شد یک موقعیت تک به تک برای سانچز شکل بگیرد و او ضربه اش را به سمت دروازه پارما زد که توپ توسط مدافع میزبان از داخل دروازه برگشت داده شد اما قبل از تلاش مدافع پارما توپ از خط رد شده بود.

 

1578856


8 دقیقه بعد و روی حرکت انفرادی زیبای لوکاکو، اینتر به گل دوم رسید. حرکت از زمین خود و حرکت بدن استثنایی باعث شد لوکاکو مدافع پارما را فریب داده و پس از طی کردن بیش از 50 متر به پشت محوطه جریمه رسید و با یک پاس عرضی زیبا سانچز را باز هم در موقعیت تک به تک قرار داد و او با یک شوت تک ضرب با پای راست، گل دوم را برای نراتزوری به ثمر رساند.


اما درخشش لوکاکو و سانچز در استادیوم انیو تاردینی باعث شد تا هواداران شیاطین سرخ در فضای مجازی به شدت مورد تمسخر طرفداران سایر تیم ها قرار بگیرند. دو بازیکنی که به دلیل عملکردشان در جمع شیاطین سرخ به شدت مورد انتقاد طرفداران این تیم قرار گرفتند، حالا با اینتر در آستانه کسب قهرمانی در سری آ هستند.

 

1578857


نکته جالب و عجیب اینکه همزمان با گلزنی های لوکاکو و سانچز در هفته های اخیر، منچستریونایتد در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر و لیگ اروپا با تساوی بدون گل به کار خود پایان داده و عدم گلزنی شاگردان سولسشر و هم پوشانی آن با گلزنی های لوکاکو و سانچز در ایتالیا باعث شده تا هواداران منچستر در فضای مجازی اصطلاحا ترول شده و مورد تمسخر واقع شوند.


پس از اینکه روملو لوکاکو در دیدارهای منچستر چند فرصت را از دست داد، هواداران یونایتد به انتقاد از این بازیکن پرداختند و خواستار خروجش از جمع شیاطین سرخ بودند. سانچز نیز در مدت زمان حضور در اولدترافورد، هرگز درخشش زمان حضور در بارسلونا یا آرسنال را تکرار نکرد و او حتی چندین بار اعلام کرده بود که از حضور در منچستر پشیمان شده که این مسئله باعث خشم طرفداران این تیم شد. نکته جالب اینکه متئو دارمیان و اشلی یانگ دیگر بازیکنان سابق منچستر هستند که اکنون لباس اینتر را بر تن دارند و برخلاف حضور در یونایتد، بازی های قابل قبولی را در جمع افعی های میلان به نمایش می گذارند.


با ذکر این نکته که لوکاکو در مدت زمان حضور در منچستر 96 بار برای این تیم به میدان رفت و 41 گل زد و 18 پاس گل نیز داد اما از زمان حضور در اینتر، 83 بار پیراهن نراتزوری را بر تن کرده و 58 گل به ثمر رسانده و 13 بار نیز پاس گل داده است. سانچز نیز 45 بار با پیراهن منچستر به میدان رفت که تنها 5 بار موفق به گلزنی شد و 9 پاس گل داد اما در اینتر 58 بازی برای نراتزوری انجام داده که 9 گل به ثمر رسانده و 16 بار نیز پاس گل داده است.


در زیر تعدادی از واکنش های هواداران فوتبال به درخشش لوکاکو و سانچز پس از ترک منچستر می پردازیم.

 

1578860


چقدر خنده داره که لوکاکو و سانچز در اینتر برای گرفتن عنوان قهرمانی به هم پیوستند در حالی که یونایتد در یک هفته سه بازی رو صفر - صفر تموم میکنه

 

 

1578858


لوکاکو برای زدن این گل سانچز رو راه انداخت.
 هواداران یونایتد می تواند از یک یا دو ماسک روح استفاده کنند.

 

 

1578854


لوکاکو و سانچز گلزنی میکنند. در کل مشکل اصلی یونایتد بود.

 

 

1578855


لوکاکو و سانچز برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند، هواداران یونایتد هم چهره خود را با وحشت می پوشانند.

 

 

1578861


منچستر یونایتد سانچز و لوکاکو را به اینترمیلان فروخت تا به مارسیال و گرین وود اعتماد کند... یکی باید توضیح دهد

 

 

1578853


5 گلزن آخر اینترمیلان:

 لوکاکو
 درمیان
 سانچز
 سانچز
 سانچز

 هواداران یونایتد در حال حاضر:

دیدگاه‌ها