کد خبر : 1741575 | 15 اسفند 1399 ساعت 17:38 | 83.8K بازدید | 1 دیدگاه

با این برنامه ریزی کار ما سخت می شود؛

نکونام: پیشنهاد استقلال را رد کردم، چون ...

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بار دیگر تاکید کرد که بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم، کار تیمش را در رقابت با تیم های مدعی قهرمانی در ایران و به خصوص لیگ قهرمانان آسیا سخت خواهد کرد.

نکونام: پیشنهاد استقلال را رد کردم، چون ...

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان که تیمش روز آینده در مصافی حساس و تعیین کننده به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی می رود، در مورد این مسابقه در نشست خبری پیش از بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: به هر حال می دانیم فردا بازی سخت و سنگینی داریم و مثل تمام بازی ها باید تمرکز داشته باشیم و تلاش کنیم برای موفقیت تیممان. نکته ای که برای ما خیلی مهم است، داشتن تمرکز بالا برای این مسابقه است. می دانیم که تیم استقلال تیم بسیار خوب، پرمهره و با قابلیت فنی بالا است. استقلال همیشه استقلال است. تیم های بزرگ همیشه بزرگ هستند. این تیم مدعی قهرمانی است و واقعا بازیکنان خوبی دارد. باید بازی را با تمرکز و خوب شروع کنیم تا به امید خدا بتوانیم به موفقیت برسیم.


سوال اول از جواد نکونام در مورد پیشنهاد استقلال بود و او در واکنش به این سوال گفت: اول تشکر می کنم از آقای آذری عزیز که واقعا زحمت می کشند برای تیم و باشگاه فولادخوزستان. تمام تمرکزش روی باشگاه است و دلگرمی ما هم به مردم و هواداران خوزستان و مدیریت مجموعه فولادخوزستان است. من شرایط بسیار خوبی دارم و علی رغم پیشنهادی که از باشگاه استقلال داشتم، دوست داشتم کاری که با باشگاه فولادخوزستان شروع کرده ام، بتوانم خوب تمام کنم تا ببینیم سال آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.


او ادامه داد: اول فصل هم از استقلال و تیم های دیگر پیشنهاد داشتم ولی من خودم با قلب و منطقم تصمیم گرفتم که در باشگاه فولاد بمانم و برای مردم تلاش کنیم تا به امید خدا تیم را به موفقیت برسانیم. باز هم می گویم کار کردن با باشگاه فولادخوزستان باعث خوشحالی من، همکارانم و تمام بازیکنانی است که اینجا حضور دارند.


از نکونام در مورد برنامه تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ و مصاف این تیم با دو تیم گل گهر و آلومینیوم پیش از نبرد پلی آف آسیا برابر العین که روز 18ام فرودین برگزار می شود، پرسیدند و او در واکنش به این سوال بیان کرد: با توجه به اینکه ما تنها نماینده ایران در این مرحله هستیم و این سهمیه برای فوتبال ایران مهم است، اینکه بخواهیم 27 ام بازی کنیم؛ 12 ام بازی کنیم و 18 ام هم با العین بازی کنیم، کار برای ما سخت می شود. تیم ما اینطوری بدون استراحت می شود. بازی آخر ما بیرون از خانه است. باید بیرون بازی کنیم و بعد باید به اهواز مسافرت کنیم و با العین بازی کنیم. این کار را برای ما سخت می کند. خواهش می کنم شرایط تیم ما را در نظر بگیرند تا بهترین شرایط را در این مسابقات آسیایی داشته باشیم.


سوال بعدی از سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در مورد پنجره بسته تیمش بود و اینکه چقدر روی عملکرد این تیم تاثیرگذار خواهد بود. نکونام در واکنش به این سوال بیان کرد: به هر حال خودتان می دانید که تیم ها در حال یارگیری هستند. بازیکنی که نیم فصل جذب می شود می تواند خیلی به هر تیمی کمک کند ولی متاسفانه هنوز پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و نمی توانیم بازیکن بگیریم. امیدوارم در این جنگ نابرار که به خصوص ما در جام باشگاه ها داریم، بتوانیم سربلند بیرون بیاییم. تیم العین بازیکنان خارجی زیادی دارد. هفت بازیکن خارجی دارد که در لیگ امارات بازی می کنند و الان هم دنبال جایگزین برای بازیکن ژاپنی تیمشان هستند که با مصدورمیت مواجه شده است. این کار را برای ما سخت می کند. ما حتی در لیگ ایران هم در آینده با کمبود بازیکن مواجه می شویم و این شرایط را برای رقابت با تیم های مدعی قهرمانی نظیر گل گهر، پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان کار ما را سخت می کند. این ها تیم هایی هستند که نیم فصل 10 بازیکن گرفته اند و همین حالا هم سه چهار بازیکن گرفته اند. نمی شود به این موضوع نپرداخت ولی به هواداران قول می دهیم که بیشترین تلاش را داشته بکنیم تا کمبودها را با تلاشمان جبران کنیم.

دیدگاه‌ها