کد خبر : 1741582 | 15 اسفند 1399 ساعت 18:00 | 255.1K بازدید | 4 دیدگاه

حذف و اضافه‌های یک نیمکت پرحاشیه

مجیدی و تیم فنی اش: ایز لودینگ!

پیروز قربانی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال روز گذشته به طرز عجیب و غریبی دوباره به تیمی که در آن فعالیت می کرد بازگشت: سایپا.

مجیدی و تیم فنی اش: ایز لودینگ!

به گزارش "ورزش سه"، اما این آخرین تغییر نیمکت آبی ها بعد از حضور فرهاد مجیدی نبود. مجیدی که در جلسه طولانی و با مطرح کردن شروط خود برای حضور در استقلال با مدیران آبی به توافق رسیده بود، دیشب جلسه مجددی با صالح مصطفوی دستیار پیشینش در تیم سال گذشته برگزار کرد تا او را هم به جمع خود اضافه کند.


البته به نظر می رسید که صالح زودتر باید در همان اولین تمرین تیم مجیدی در جمع استقلالی ها حضور داشته باشد که این موضوع با تأخیر 24 ساعته همراه شد البته به طرز عجیبی او بود که راهی نشست مطبوعاتی شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. با این وصف به نظر می رسد مصطفوی دستیار اول مجیدی باشد. کسی که سال گذشته عقب تر از مجید نامجومطلق می ایستاد تا آقا مجید پیشکسوت خوشنام و با سابقه استقلال در نشست های مطبوعاتی به جای فرهاد مجیدی حضور پیدا کند.


در حال حاضر، کادرفنی استقلال شامل این گزینه هاست. دستیار: صالح مصطفوی، مدیرفنی: فراز کمالوند، مربی بدنساز: بهزاد نوشادی، آنالیزور: امیر مرتضایی، مسئول GPS: یوسف دانشیار و مربی گلرها: بهزاد غلامپور.

 

1578909


البته به نظر می رسد این کادر فرد جدیدی را هم به جمع خود اضافه کند که ممکن است یکی از قدیمی های خوشنام استقلال باشد. کادر فعلی فرهاد مجیدی همچنین یک سرپرست را کم دارد که باید دید چه کسی مسئولیت های اجرایی تیم فوتبال استقلال را برعهده می گیرد و رابط بین مربیان و باشگاه خواهد بود. مسئله اینجا خواهد بود که در روز عقد قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال، با توجه به حضور فرزاد برادر وی در باشگاه، به نظر می رسید که او سرپرست تازه آبی پوشان است ولی ظاهرا بنا نیست چنین اتفاقی بیفتد و شاید فرزاد پست دیگری در استقلال بگیرد یا اصلا در کادر برادر بزرگترش نباشد. شاید هم با کمی تأخیر و مذاکره بیشتر در نقش سرپرست جانشین پرویز مظلومی بشود.


نام هایی که به عنوان مربی به استقلال اضافه شده اند، بهزاد نوشادی یک اسم جدید است و در حالیکه گفته می شد علی مولایی بدنساز سابق پرسپولیس که امسال در استقلال خوزستان به کار مشغول بوده به استقلال می آید، این نوشادی است که در کادر مجیدی قرار می گیرد. استقلال در سال گذشته علی ربانی را به عنوان بدنساز در جمع خود داشت که این چهره بی حاشیه و تحصیل کرده امسال به سپاهان رفت و حالا بعد از آنکه استقلال نزدیک به نیم فصل بدون مربی بدنساز سپری کرده، نوشادی کار سختی برای بهبود کیفیت فیزیکی بازیکنان استقلال دارد.

 

1578906


در این فصل و در دوره محمود فکری، در یک دوره سه هفته ای از مربی بدنساز استفاده کردند و پس از آن دیگر مربی متخصص بدنسازی در تیم حضور نداشته که این مسئله هم از عوامل افت کیفی استقلال بود. در حال حاضر، به نظر می رسد استقلال دو جای خالی خود را با چهره هایی پر کند که مقبول هواداران باشند و صدالبته به رشد کیفی تیم کمک کنند.


نکته جالب اینکه محمود فکری نیز در ابتدای حضور در استقلال و کمی بعد از شروع به سرعت چند تغییر در کادر خود داشت و در نهایت با نفراتی که همگی سابقه حضور در استقلال را داشتند، کار را شروع کرد اما آن تیم فنی هرگز نتوانست رضایت طرفداران را جلب کند و فکری همواره زیر این فشار بود که فرد جدیدی را به جمع نفرات خود اضافه کند. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید صالح مصطفوی که کمی دیرتر از بقیه به جمع استقلالی ها اضافه شده، همان کسی است که هواداران استقلال مقابل ورزشگاه راه آهن از فکری حضورش را در استقلال درخواست کردند و این درخواست با پاسخی عجیب از سوی فکری مواجه شد!


فرهاد مجیدی فردا و در بازی بسیار حساس مقابل فولاد اولین گام را برای تثبیت خود بر روی نیمکت استقلال خواهد برداشت و بازی فردا برای او از همه جهات اهمیتی عجیب و غریب دارد. دستیاران مجیدی باید فردا مثل چند سرباز وفادار او را به سمت تمرکز فنی و اتخاذ تصمیمات بهتر در طول مسابقه یاری کنند.

 

1578908

 


چند نکته:


* فراز کمالوند برای پیوستن به استقلال با مخالفت مدیران شاهین بوشهر مواجه شده و در حال حاضر در جلسه با آنها به سر می برد.
* فرزاد مجیدی نیز در تمرین امروز استقلال حاضر بود و انجام برخی کارها را برعهده داشت و باید دید که سرنوشت او در جمع کادر استقلالی ها چگونه خواهد بود.
* در غیاب فراز کمالوند، تمرین امروز استقلال مثل گذشته و با تقسیم کار بین فرهاد مجیدی و دستیارانش انجام شد.
* محمد نوریفر مدیررسانه ای پیشین استقلال همچنان در این باشگاه حضور ندارد اما زمزمه هایی مبنی بر بازگشت وی شنیده می شود.

 

1578911


* ظاهرا علت عدم توافق پیروز قربانی و فرهاد مجیدی، درخواست پیروز برای در اختیار گرفتن صفر تا صد فنی تمرین استقلال بوده است.
* اگر قرار باشد چهره تازه ای به کادر استقلال اضافه شود، این مسئله بعد از بازی فولاد اتفاق خواهد افتاد.
* بهزاد نوشادی با توجه به شرایط خاصی بدنی استقلال، وظیفه بسیار سنگینی را در میان مربیان استقلال بر عهده دارد. او در حالی جانشین گزینه قبلی مولایی شده که حضور احتمالی مولایی در جمع استقلالی ها واکنش برانگیز شده بود.

 

1578907

 

 

دیدگاه‌ها