کد خبر : 1741591 | 15 اسفند 1399 ساعت 18:33 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی و تجربه های بزرگ زودهنگام (عکس)

سرمربی جوان شهرخودرو در حال تجربه کردن چالش هایی است که در همان اولین مقطع ورود به جرگه مربیان، گریبان تیمش را گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی با حضور در شهرخودرو به دنبال پشت سر گذاشتن آرام دوران فوتبالی خود به عنوان بازیکن بود. اتفاقاتی که در ادامه اما رخ داد، شرایط را به گونه ای دیگر رقم زد. سید که فارغ از هیاهوی تیم های بزرگ به دنبال آرامش بود، با قبول هدایت شهرخودرو، با چالش هایی روبرو شد که برای یک مربی جوان خیلی زود بود.

 

شهرخودرو به عنوان یکی از نمایندگان فصل گذشته ایران در آسیا، وارد لیگ بیستم شد اما مشکلات مالکیتی و مدیریتی ضربات غیرقابل جبرانی به تیم رحمتی زد به گونه ای که اینک شهرخودرو یکی از تیم هایی است که خطر سقوط را احساس می کند و اگر لغزش ها و نوسانات ادامه پیدا کنند، کار به جاهای باریک کشیده خواهد شد.

 

روز گذشته پس از کش و قوس های بسیار، در جلسه ای که مسئولان ورزش  و جوانان خراسان رضوی حضور داشتند، نماینده تام الاختیار فرهاد حمیداوی نیز حاضر بود و موافقت خود را با واگذاری باشگاه اعلام کرد. به این ترتیب باید منتظر تعیین مالکیت هر چه سریع تر شهرخودرو باشیم.

 

بی شک بیشترین فشار ممکن طی ماه های اخیر به دوش سید مهدی رحمتی بوده که در اولین تجربه مربیگری خود، انتظار چنین چالش هایی را نداشت. البته این می تواند یک تجربه بزرگ برای چهره ای باشد که با پایان دوران بازی اش، قصد ورود به جرگه پر استرس و پر فشار مربیگری دارد.

 

1578924

دیدگاه‌ها