کد خبر : 1741636 | 15 اسفند 1399 ساعت 22:47 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه کلاسیکر؛

سانچو و رینا؛ غایبان بزرگ دورتموند برابر بایرن

بوروسیا دورتموند در آستانه دیدار حساس کلاسیکر اعلام کرد که جیدون سانچو، رافائل گوئررو و جیووانی رینا را به دلیل مصدومیت در مسابقه روز شنبه برابر بایرن مونیخ در اختیار نخواهد داشت.

سانچو و رینا؛ غایبان بزرگ دورتموند برابر بایرن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دورتموند در توییتر خود اعلام کرد جیدون سانچو و گوئررو در بازی قبلی این تیم در یک چهارم نهایی جام حذفی با مصدومیت جزئی عضلانی مواجه شده و هنوز بهبود نیافته اند و به این ترتیب این دو بازیکن از ترکیب این تیم برای بازی برابر بایرن مونیخ، خط خوردند.

 

1578995

 

دورتموند اعلام نکرده که چرا رینا این تیم را در سفر به مونیخ همراهی نکرد، اما گزارش شده که مصدومیت او مسئله ای جدی نیست.

 

1578991

 

غیبت سانچو مخصوصا می تواند برای دورتموند گران تمام شود چرا که این ستاره انگلیسی در این فصل در ترکیب این تیم حسابی درخشیده و نقشی کلیدی در برنامه های این تیم در زمین داشته است. سانچو در این فصل در تمام رقابت ها هشت گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده.

سانچو همچنین در بازی روز سه شنبه دورتموند برابر بوروسیا مونشن گلادباخ موفق به گلزنی شد و تک گل دورتموند را در این بازی به ثمر رساند تا این تیم را به جمع چهار تیم برتر جام حذفی آلمان بفرستد.

 

1578993

 

دورتموند با کسب دو پیروزی در دو بازی قبلی خود در بوندسلیگا با 39 امتیاز خود را به رده پنجم جدول رسانده است و آنها تنها سه امتیاز با تیم چهارم جدول که به چمپیونزلیگ صعود می کند، فاصله دارند.

 

بایرن نیز با 52 امتیاز صدرنشین است و با لایپزیش، تیم دوم جدول، تنها دو امتیاز فاصله دارد.

دیدگاه‌ها