کد خبر : 1741648 | 16 اسفند 1399 ساعت 09:10 | 14.6K بازدید | 5 دیدگاه

منع حضور خارجی ها؛ تکرار می شود

بعد از انتخاب عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال این طور در فضای مجازی خبر رسانی شد که قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر به زودی لغو می شود.

منع حضور خارجی ها؛ تکرار می شود 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این برخی از باشگاه ها از جمله فولاد وعده داده بودند که این قانون در تعطیلات زمستانی دستخوش تغییر خواهد شد اما نقل و انتقالات زمستانی از 2 اسفند آغاز شده و تا 28 اسفند هم ادامه خواهد داشت و فریبرز محمود زاده – رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت تیم های لیگ برتری  حق عقد قرارداد با بازیکن و مربی جدید را نخواهند داشت و طبق روال تنها می توانند قرارداد خارجی هایی که از قبل در اختیار داشتند را تمدید کنند. 

 

اما آیا فدراسیون فوتبال به دنبال تغییر این قانون است؟ 

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال بدون تمایل به افشای نام خود به خبرنگار ما گفت: هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این زمینه تصمیم گیری نمی کند. درخواست لغو قانون منع حضور خارجی ها در لیگ برتر ابتدا باید از سوی هیات رییسه سازمان لیگ مصوب و در اختیار هیات رییسه فدراسیون فوتبال قرار گیرد. در نهایت تصمیم اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال است که منجر به ادامه قانون یا لغو آن خواهد شد. اما آنچه که مسلم است از ابتدا هم قرار بود این قانون یک فصل اجرایی شود تا بعد از بازخوردها در مورد ادامه یا لغو آن تصمیم گیری شود. آنچه که اکنون مشاهده می شود ادامه پرونده های خارجی است که منجر به بسته شدن پنجره چند تیم لیگ برتری شده است. مادامی که این وضعیت ادامه داشت باشد قانون مورد اشاره هم ادامه پیدا خواهد کرد تا مشکلات از اینی که هست بیشتر نشود.

دیدگاه‌ها