کد خبر : 1741666 | 16 اسفند 1399 ساعت 10:36 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

طلسم تکراری پرسپولیس - صنعت می شکند؟

در پنج دیدار گذشته پرسپولیس و صنعت نفت، سرخپوشان با نتیجه یک بر صفر برنده از زمین مسابقه خارج شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر امروز برگزار خواهد شد که در یکی از این دیدارها صنعت نفت در آبادان پذیرای پرسپولیس صدرنشین خواهد بود. شاگردان گل محمدی برای حفظ صدرنشینی به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بوده و صنعت نفت نیز در پی پایان دادن به روند پنج هفته ناکامی خود هستند.


نکته جالب و عجیب، کسب یک نتیجه یکسان در پنج تقابل گذشته پرسپولیس و صنعت نفت در دیدارهای رو در رو است. از دیدار برگشت لیگ هجدهم، چهار تقابل دو تیم در لیگ برتر و یک جدال در جام حذفی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسیده است.


در دیدار برگشت لیگ هجدهم که در استادیوم آزادی برگزار شد، پرسپولیس موفق شد با تک گل علی علیپور روی پاس ماریو بودیمیر، با یک گل صنعت نفت را شکست دهد. تیمی که پائلو سرجیو هدایت آن را برعهده داشت. البته علیپور در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.


دو تیم سپس در دیدار رفت لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که سرخپوشان با تک گل کنعانی زادگان موفق به شکست رقیب آبادانی خود شدند. در آن بازی کالدرون سرمربی پرسپولیس بود و اسکوچیچ نیز وظیفه هدایت صنعت نفت را برعهده داشت.


دیدار بعدی دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود که پرسپولیس با تک گل ترابی برنده دیدار شد. در دیدار برگشت لیگ گذشته نیز سرخپوشان با تک گل احمد نوراللهی برنده میدان شدند و در بازی رفت لیگ امسال نیز سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی زننده تک گل بازی بود تا بدین صورت پنج تقابل گذشته دو تیم با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده باشد.

 

1579040

 

1579039

 

1579041


دو تیم امروز در شرایطی از ساعت 15 در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم می روند که علاقه مندان به فوتبال امیدوارند بالاخره طلسم نتایج تکراری دو تیم شکسته شود. باید دید بالاخره این اتفاق امروز رخ می دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها