کد خبر : 1741713 | 16 اسفند 1399 ساعت 13:22 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب میزبان لیگ قهرمانان آسیا: هفته آینده

رسانه های عربی از تعویق انتخاب تیم های میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبر می دهند.

انتخاب میزبان لیگ قهرمانان آسیا: هفته آینده

به گزارش "ورزش سه"، بخش عربی وب سایت گل به نقل از روزنامه الاقتصادیه عربستان خبر داده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است تا انتخاب کشورهای میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق بیندازد.


پس از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که AFC اعلام کرد قصد دارد میزبانی هر گروه از 5 گروه غرب آسیا را به یک کشور اعطا کند که البته هر کشور می تواند حداکثر میزبانی دو گروه را برعهده بگیرد و پس از این اتفاق تیم های داوطلب درخواست های خود را برای اعلام آمادگی جهت میزبانی ارسال کردند.


حالا روزنامه الاقتصادیه عربستان خبر داده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا شرط جدیدی برای تأیید درخواست میزبانی تعیین کرده است. این روزنامه نوشته است که دلیل تعویق در اعلام کشورهای میزبان، تحولات اخیر در همه گیری کرونا و افزایش تعداد افراد مبتلا به این ویروس در برخی از کشورهای آسیائیست.


این روزنامه مدعی شده که داشتن دو استادیوم در شهر محل برگزاری مسابقات، شرط جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای میزبانی به تیم های درخواست دهنده است.

 

1579102


کنفدراسیون فوتبال آسیا از تاریخ 29 ژانویه تا 15 فوریه به تیم ها فرصت داد تا برای درخواست میزبانی اقدام کنند که در این میان قرار است مبلغ 2.75 میلیون دلار به پنج باشگاهی که میزبانی گروه های خود را برعهده بگیرند، اعطا شود.


اما روزنامه الاقتصادیه در ادامه در خبری عجیب مدعی شده است که تنها کشورهای عربستان، امارات و ازبکستان برای میزبانی درخواست های خود را ارسال کرده اند و این در حالی است که هر 4 نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، برای اعطای میزبانی اعلام آمادگی کرده اند.

 

1579103


این روزنامه مدعی شده که کشور عربستان برای گرفتن میزبانی سه گروه از این رقابت ها درخواست خود را ارسال کرده، کشور امارات نیز اعلام آمادگی کرده که می تواند میزبانی دو گروه را برعهده بگیرد و کشور ازبکستان نیز درخواست میزبانی یک گروه را ارسال کرده است.


قرار است در هفته آینده پرونده تیم های میزبان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بسته شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی تیم ها و کشورهای میزبان را اعلام کند.

 

دیدگاه‌ها